fredriku Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ati sitt tilbud til forbrukere...! dette ser meget flott ut ATI, 449 us dollars + 15 dollar i frakt og i norske kroner blir dette: 449 + 15 = 468 dollar, og hvis du ganger 468 med 7, så blir dette 3250 kr ca! inklusiv frakt, men så kommer jo desverre norske avgifter på toppen. men her er det i tillegg med følgende: X800 Poster X800 Musematte X800 T-Skjorte syns dette ser meget bra ut jeg:) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Det gjelder berre Canada og USA My bad.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Joda, men det skal vel være mulig å få tak i sånt her til lands også... Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tips til de som bor nærme svenske grensa. Bestill kortet i ett eu land, det billigste stedet du finner slevfølgelig. 1. Få det sendt som post restante til det postkontoret som er nærmest deg i svergie, (ingen toll innad i eu) med ditt navn (post restante Ola normann 4444 strömstad svergie) 2. Kjør til svergie og hent ut kortet ditt med legitimasjon. De oppbevarer kortet gratis i opp til 6 mnd. 3. Dra så hjem igjen, grensen for toll når du har vært i utlandet over 24 timer (som du seff har vært ) er 6000. Har testet dette selv på dykker utstyr... fungerer som en sjarm! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tips til de som bor nærme svenske grensa. Bestill kortet i ett eu land, det billigste stedet du finner slevfølgelig. 1. Få det sendt som post restante til det postkontoret som er nærmest deg i svergie, (ingen toll innad i eu) med ditt navn (post restante Ola normann 4444 strömstad svergie) 2. Kjør til svergie og hent ut kortet ditt med legitimasjon. De oppbevarer kortet gratis i opp til 6 mnd. 3. Dra så hjem igjen, grensen for toll når du har vært i utlandet over 24 timer (som du seff har vært ) er 6000. Har testet dette selv på dykker utstyr... fungerer som en sjarm! Hei! Den var ikke dum Synd jeg ikke bor ved svenskegrensa da Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://www.msicomputer.com/pressrelease/rx800.asp -------------------------------------------------------------------------------- MSI's ATI RADEON™ X800XT and X800 PRO product lines will be available in the channel in June 2004. -------------------------------------------------------------------------------- Ser ut til at vi må vente en stund. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Litt offtopic, men hvordan er prisene på hardware i fysiske butikker i USA? Skal en tur over dammen snart, vurderer å ta med meg litt maskinvare hjem. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) hardware er en del dyrere i svergie enn norge.. men fins sikker andre land som har billigere priser(uk,ger) Endret 5. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Litt offtopic, men hvordan er prisene på hardware i fysiske butikker i USA? Skal en tur over dammen snart, vurderer å ta med meg litt maskinvare hjem. Tja, mine erfaringer tilsier at det er ganske like priser som hos webshopper i Norge. Men de har ofte gode tilbud, og da er det billig Dessuten så bør du vite hva slags butikk du bør gå i, da det finnes mange "elkjøp" butikker, dvs litt dyrere, og folk som ikke har peiling Men ja, det går å få ting mye billigere Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hardware er en del dyrere i svergie enn norge.. men fins sikker andre land som har billigere priser(uk,ger) Hmmm, en del dyrere er det nok ikke. Det er veldig like priser som i Norge, men så er det jo noen kr i valuta-forskjell. Men poenget her var vel å bestille ifra EU til Sverige? Men det jeg ikke skjønner er hvorfor dette blir tatt opp her, da det ikke gjelder ifra USA, som det i utganspunktet var snakk om Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Litt offtopic, men hvordan er prisene på hardware i fysiske butikker i USA? Skal en tur over dammen snart, vurderer å ta med meg litt maskinvare hjem. Jeg har bodd en stund i Usa og min erfaring er at prisene på hardware i butikker der absolutt ikke er noe billigere enn her. Jeg vil faktisk påstå at det er litt dyrere. Klart, man kan jo slumpe over et bra tilbud, men det er jo ikke noe spesielt. Det kan man her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå