Gå til innhold

Mac eller PC?


Anbefalte innlegg

Jeg kan være enig i at 17" kan bli litt tynn, men hvem behandler en laptop så dårlig at det er fare for at den skal bli skadet grunnet tykkelsen? Dessuten skal det litt til å "knekke"/skade en mac av aluminium - fremfor en pc av plast.

Tja. I klassen min 5 stk som har powerbook. Samtlige powerbooks har en skade, spesielt på hjørnene er den utsatt. En venninne fikk en bulk like ved strøminngangen og fikk ikke ladet den lenger.

Er vel uforsiktig bruk da... Vi har to første generasjon av 17" PB, disse er helt

uten riper etter MYE bruk. Brukes når vi er ute på oppdrag.

 

Har man skikkelig bæreveske, og behandler maskinen skikkelig holder de

lenge, selv under "ekstreme" arbeidsforhold!.

 

Virker som de klassekompisene dine er slurvete.

 

Når det gjelder "holdbarhet" på hardware er det en helt annen mentalitet i mac-

miljø, det er som oftes profesjonelt bruk til 2D eller musikk, da greier man seg

fint uten nyeste hardware. Det snakk om arbeidsvaner og kun arbeidsvaner,

ytelsen har ingenting å si i forhold til hva du kan produsere.. PPC 9600 er f,eks

fortsatt en ettertraktet maskin til lydstudio, dette pga den yter nok og har 6 pci

plasser. Oppgraderingsmulighetene er også stor på denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme hvor mye du skader en bärbar mac så ser den bedre ut enn hvilken som helst bärbar pc.

Sier du det? Når ble ditt ord lov?

Det tror jeg du er den eneste som kan svare på ettersom det er du som påstår det...

Jeg sa bare min mening, akkurat som du gjorde.

Min nye bærbare FS maskin tåler mye mindre juling enn min 3 år gamle iBook, thats for shure!

Lenke til kommentar
Folk som har litt vett på pc vil ikke oppleve disse "problemene" dere mac-tilhengere beskriver.

Sier du det? Siden når ble dit ord lov? ;)

 

Edit: Du skal få lov til å forsette med det dupblo vs lego inlegg hvis du har lyst.

 

Fatter ikke at du gidder å stå så utrolig sikkert på dine argumenter når du aldri i live har gått in for å gjøre noe annet en mislike mac.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...