genstian Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 gammel hk port til ny hk port finnes det? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hva mener du ? har du tegning elns. ? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 fra en slik gammel 2delt hk port til atx ny port den 2delte porten fra strømforsyningen til en atx strøm port på hk skjøner? Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Altså en overgang fra AT til ATX... Vet ikke om det finnes, det er jo en del forskjell på AT og ATX.. Fks en soft-power on knapp, mot AT'ns fysiske bryter. Men noen andre som har litt mer kjennskap til akkurat det, kan vel svare deg bedre på det enn meg. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Altså en overgang fra AT til ATX... ja Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har du tenkt å bruke en gammel PSU på et nytt HK ? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Har du tenkt å bruke en gammel PSU på et nytt HK ? ja Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har du tenkt å bruke en gammel PSU på et nytt HK ? ja Er du sikker på at den gamle PSUèn klarer å levere varene ? Hvor mange Watt ? Og hvilket HK, CPU osv. du har ? Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har bygd om en selv... funker fint..... bare powerknappen som blir litt anderledes, og den derre stabilisator ledningen.... pass på at den leverer nokk strøm da.... i mitt tilfelle var det kun en liten p3 den skulle drive, og ikke stort mer heller. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) dette er nettopp hva jeg selv trenger å vite. går det ann å bruke min gamle at-psu på en nytt hk? skal lage HTPC, og gidder ikke bruke mest penger.. så da tar man hva man har.. Endret 4. mai 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Har du tenkt å bruke en gammel PSU på et nytt HK ? ja Er du sikker på at den gamle PSUèn klarer å levere varene ? Hvor mange Watt ? Og hvilket HK, CPU osv. du har ? skal bygge en liten middlertidig pc med: cpu p3 600 hk atx 5pci 1agp 2X kan ikke klokke psu at 230w cd 52/32/52 hd 18gb diverse floppy 1vifte Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Har bygd om en selv hvordan? Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 kappa atx kabelen av en gammal ødelagt atx psu, og loddet på ledningene som gåt til aux kontaktene.... det eneste er "power good" ledningen ikke eksisterte på den psu'n jeg hadde.. (eksisterer vel ikke på at psu'r?) så der kobler du til 5v i steden for. Ja jeg vet dette ikke er noe bra. men det er kun en liten p4 så det fungerer! Tips: Les igjennom denne siden... Der står alt du trenger å vite,,, resten står på strømforsyninga di! Lykkke til, vær forsiktig og ikke ødlegg noe... jeg tar ingen garanti! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 kappa atx kabelen av en gammal ødelagt atx psu, har ikke Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 om du bor i nærheten av bergen så kan jeg donere en til deg, men lommeboken min tillater ikke at jeg sender den til deg :/ akkurat nå : 24kr Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 kappa atx kabelen av en gammal ødelagt atx psu, har ikke få tak i atx kabel forlenger Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 men altså ... ikke bruk penger på å skaffe deg en atx kabel... da skaffer du deg heller en billig strømforsyning på bruktauksjon... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Dette mener jeg at man får kjøpt på microplex Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Dette mener jeg at man får kjøpt på microplex den kan kun konvertere atx til at ikke at til atx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå