Locomotiv Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvor laster jeg ned Y'z Dock? Har sjekka overalt nesten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvor laster jeg ned Y'z Dock? Har sjekka overalt nesten Her, kanskje? Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 bare lurte på, designet på Y'z dock orginalt var litt kjedelig, hvor får jeg tak på ikoner, og slikt? har sett screenshots av helt sykt stilige Y'z docks, min er råtten i forhold Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) bare lurte på, designet på Y'z dock orginalt var litt kjedelig, hvor får jeg tak påikoner, og slikt? har sett screenshots av helt sykt stilige Y'z docks, min er råtten i forhold Ta en tur innom deviantart.com. Tror det skal være noen gode png filer der. EDIT: Neowin har en egen tråd med mange gode png filer også: http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=89510 Endret 4. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 takker, stikker dit en tur Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 hmm, designet er så kjedelig orginalt, og jeg finner liksom ikke ut hva jeg skal gjøre med det. har sett alle andre steder at y'z dock har ett mye finere design på ikonene og ellers enn det jeg har.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hmm, designet er så kjedelig orginalt, og jeg finner liksom ikke uthva jeg skal gjøre med det. har sett alle andre steder at y'z dock har ett mye finere design på ikonene og ellers enn det jeg har.. Det går an å skifte bakgrunn og dersom du vil det. Vet ikke helt hvor du finner det hen, men det er bare å søke litt på nett. Ellers er det ikke særlig mer du kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå