Pirka Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Lurte på Intel Extreme Graphics 2 som er integrert på 865G brikkesettet. Kan noe si meg hvordan denne ser ytelsesmessig ut med å sammenligne med andre skjermkort. Er dette like bra som MX-440 ? Bedre ? verre ? Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Ingien svar ... nei vel ... Skal bygge PC til en dame hu skal bruke det til internet og disse java spill og flash på internet. Jeg lurte på om dette er kraftig nok til å avspille divx osv ... ??? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Intregrert skjermkort er vel nesten bare bygd for slikt, har ett via hk med ett rimelig gammelt intregrert skjemkort med 8mb delt SD-RAM på, denne maskinen funker helt ypperlig til akkurat de oppgavene du nevner, bruker den selv til det så Kjør på! edit: funker dårlig til spill som cs, ligger jevnt over 15fps, men divx krever jo mer av cpu'en så lenge skjermkortet ikke har intregert dekoder til divx. Endret 5. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 har selv en radeon 320igp i min bærbare. har 60 fps bortsett fra når det er mye smoke i bidet, da er jeg nede på 20-25,. til trådstarter : ja den integrerte løsningen er grei nok , du kan faktisk også spille cs på den, så lenge du har en bra pc ellers. kvaliteten er jo noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå