Gringoen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er det noen andre som ikke kommer inn på QXL? Jeg kommer ikke inn. Veldig dumt akkurat nå når jeg holder på med en auksjon. PCen jeg sitter med har internett fra NGT. Byen é Bergen. (og laget é Brann.) Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Virker som siden er nede ja. Jeg kom i allefall ikke inn. (Bluecom ADSL) Lenke til kommentar
Ola_os Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Virker ikke her heller (bluecom). Har forresten hatt problemer med HW og søstersidene de siste par dagene også. Noen som har samme erfaringer? Lenke til kommentar
dannyd Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Samme her. Kommer heller ikke inn. Bergen og ngt her også... Lenke til kommentar
Gringoen Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Virker ikke her heller (bluecom). Har forresten hatt problemer med HW og søstersidene de siste par dagene også. Noen som har samme erfaringer? Ja, jeg har hatt samme problemet. Mener å huske at det var i går HW ikke funket. Det samme for akam. Mens vi er inne på utilgjengelige internettsider. Er det noen som får sjekket innleggene i debattene på dette forumet: forum.kak.net Jeg får opp denne feilmeldingen mySQL query error: SELECT p.*, m.id,m.name,m.mgroup,m.email,m.joined,m.avatar,m.avatar_size,m.posts,m.aim_name,m.icq_number, m.signature, m.website,m.yahoo,m.integ_msg,m.title,m.hide_email,m.msnname, m.warn_level, m.warn_lastwarn, g.g_id, g.g_title, g.g_icon, g.g_dohtml FROM ipbposts p LEFT JOIN ipbmembers m ON (p.author_id=m.id) LEFT JOIN ipbgroups g ON (g.g_id=m.mgroup) WHERE p.topic_id=1329 and p.queued != 1 ORDER BY p.pid asc LIMIT 0, 15 mySQL error: Can't open file: 'ipbposts.MYI'. (errno: 145) mySQL error code: Date: Tuesday 04th of May 2004 09:25:26 PM Andre som gjør samme erfaringen? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Qxl funker ikke her. Har også hatt problemer med hw.no for et par dager siden. Har UPC, Oslo Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Problemene med hw.no er pga. problemer hos hw.no sin ISP. Hvorfor qxl sliter vet jeg ikke, men kan nesten garantere at feilen ikke ligger hos ngt. Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 tror en del sider er nede pga. sasser eller lignende.. Merker at nettet har blitt litt tregere i det siste i allefall.. har ngt (bergen) Lenke til kommentar
Gringoen Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 tror en del sider er nede pga. sasser eller lignende.. Merker at nettet har blitt litt tregere i det siste i allefall.. har ngt (bergen) Ja, jeg er enig i at nettet har virket tregere den siste tiden. Sasser hva er det for noe? Høres litt småskummelt ut. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Er jo et nytt stort drittvirus ute å går nå , kanskje de har noe problemer med det ? kan tenkes Edit: QXL altså ... Endret 4. mai 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå