Jihadinmymind Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Har lastet ned MSN Warrior. Men det funker ikke, hva må jg gjøre for å få det til å funke? Takk for svar Endret 4. mai 2004 av Fredric Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hm, tror du virkelig at det er smart å spørre om det her når en moddis nettopp stengte (og sensurerte mitt innlegg i samme slengen :0 ) en av dine tråder, som handlet om det samme programmet? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Shhh... denne gangen lurte jeg på noe annet. Det er lov å spørre, msn warrior er ikke et ulovlig program og det kan brukes til snille ting oxo. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har lastet ned MSN Warrior. Men det funker ikke, hva må jg gjøre for å få det til å funke? Takk for svar Gå inn på kontrollpanelet, velg Legg til/Fjern programmer. Så finner du MSN Warrior i listen og velger fjern. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 "Pcen min virker ikke. Hvordan får jeg den til å funke?" Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg stengte den forrige tråden din om dette og påpekte at jeg ikke vil se dette på forumet. Hva får deg til å tro at det bare er å åpne en ny tråd da? Skjerpings! At warrior ikke er ulovlig etter norsk lovgivning har lite med saken å gjøre. Dette er et program man kan bruke for å lage masse f**nskap for andre med, og derfor vil jeg ikke se tråder om det på forumet. Spesielt ikke etter at du oppga dette som grunn til at du lette etter det i forrige tråd. stenges Endret 5. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg