Gå til innhold

Oppfølger til P900

Anbefalte innlegg

... Det har de siste dagene svermet rykter om en oppfølger til SE P900 på internettet... Denne mobile vil ha QWERTY tastatur på innsiden av flippen, ellers er det ikke så mye mer som er sagt... Forresten har telefonen kodenavnet "Layla" :p

layla_narrow.jpg

Noen flere bilder og litt info. Mobileburn

Noen grunn til å tror at den kommer ut? Den var jo litt stilig... Håper bare den er litt mindre en søsknene... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ble tatt opp i Symbian forumet også! Det er jo helt tydelig noe hjemmesnekret dette. Men at det kommer en oppfølger er jeg nok så sikker på. :yes: Håper SE klarer og lage en finere telefon en dette for jeg likte ikke den i det hele tatt! :no: Time will show!

Lenke til kommentar
... Det har de siste dagene svermet rykter om en oppfølger til SE P900 på internettet... Denne mobile vil ha QWERTY tastatur på innsiden av flippen, ellers er det ikke så mye mer som er sagt... Forresten har telefonen kodenavnet "Layla" :p

layla_narrow.jpg

Noen flere bilder og litt info. Mobileburn

Noen grunn til å tror at den kommer ut? Den var jo litt stilig... Håper bare den er litt mindre en søsknene... ;)

stilig, den p900 så kul ut, kulere enn den vanlige p900 synes i jeg da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...