datafeilen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei! Har nå to DivX spillere i stua - en Asono DVDX70 og en MEDION MD 40814 - begge leser det meste. Den første baserer seg på en MEDIATEK brikke for å vise DivX filmer. Den andre tror jeg benytter Alladin II - den siste skal (har jeg fått vite) takle undertekster på DivX filmer. Så er spørsmålet : Hvordan i alle dager skal jeg få vist undertekster med en av disse spillerene? Jeg har prøvd å brenne cd'er med DivX filmer samt lagt ved en egen fil der underteksten er med i forskjellige formater. (*.srt,*sub osv.) uten å lykkes. Enten takler ikke spilleren undertekster, eller så må disse brennes ned på cd'n i et bestemt format..og muligens hete noe spesiellt. På PC'n trenger jeg kun å legge ved fila med samme navn som på filmen, men med en annen endelse..f.eks.Atlantis.srt og Atlantis.Avi Er det noen som har erfaring med dette og kan hjelpe? Har forsøkt å kontakte leverandørene til spillerene,men de er stumme som østers.. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Du kan jo legge undertekstene inn i selve DivX filmen Guide: http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/87065.php Endret 12. mai 2004 av steffe Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 kan du oppgradere codec på slike spillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå