gunnelus Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har noen erfaring med denne skjermen. Jeg lurer på om den egner seg godt til spilling. Binders har kampanjepris på denne skjermen i perioden 3. mai - 29. mai. Skjermspesifikasjoner: -------------------------- Contrast Ratio: 450:1 Response Time: 16 ms Resolution: 1280 x 1024 Brightness: 250 cd/m2 Viewing Angle: H:160, V:140 Backlight: 4 CCFL Lamps Pixel Pitch: 0.264 x 0.264 mm TCO'99 Low-Emission Compliant SWAP Warranty Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 nja kanskje hakke prøvd den selv men ifølge tomshardware så fungerer faktisk de skjermene med 20 ms response bedre til spilling enn de med 16. Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Hmmm, etter å lest skjermtester på Hardware.no (1, 2) viser det seg at S-modellene ikke har DVI-inngang. Synd, for de LG-skjermene som ble testet gjorde er middels godt inntrykk. Men jeg vil gjerne ha en LCD-skjerm med DVI-inngang, og da må jeg vel litt opp i pris. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 les i testen til øyvind dahle, der står det nok om den er bra til spilling, ellers kan du sikkert spørre han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå