Gå til innhold

Lian Li VS LePoint

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny data som sagt, og skal seff ha kabinett, orker ikke gamle trøtte cheftech.

Så jeg skulle satse på kvalitet, som feks Lian Li og Lepoint.

Hvilket ville dere valgt? har dere andre kabinett så post det, men svar på spørsmålet mitt helst.

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, hvor mye penger skal du bruke??

Jeg synes begge de merkene er bra, og er av god kvalitet (særlig lian li!).

Jeg har lian li, så jeg ville kjøpt lian li. Men som sagt, det er min personlige mening.

Lenke til kommentar

Begynner jeg å bli litt schizofren? Jeg er sikker på at jeg har sett en likedan post opptil flere ganger før..

Forøvrig tror jeg du blir fornøyd uansett hva du velger, både Lian Li og Lepont er kjent for å være kabinetter som holder høy standard.

Lenke til kommentar
Begynner jeg å bli litt schizofren? Jeg er sikker på at jeg har sett en likedan post opptil flere ganger før..

SHhhhhHhH

(ja det har vert poster før, men ingen svarer de ffs!!!! så argh)

Lenke til kommentar

SHhhhhHhH

(ja det har vert poster før, men ingen svarer de ffs!!!! så argh)

At du ikke har fått et bestemt svar kan være forde begge er gode. Du blir sikkert fornøyd med begge. På kabinetter er det tungt å si at et er bedre en andre, det er egne meninger og det er mange forskellige av dem. Siden det er forskellig hva folk ønsker så er det tungt å bare si et kabinett som er bra. Hvis du ska spørre etter det burde du si hva du prioriterer, plass, lydemping, pris osv. Kansje sette inn en link til to kabinetter som du liker men er usikker på hva som er best.

Jeg synes noen av lian li kabinettene er fine og stilrene, og liker det.

Utfyll spørsmålet ditt så kansje du får et bra svar.

Lenke til kommentar

Så en 3 brønnst standard sort lian li til 700 spenn! denne uka. husker ikke adressen da. Degge ligger sikkert inne på guiden til www.hw.no.

Jeg har ikke spesielle erfaringer med de andre griene, men lian li er fortsatt kongen i heugen. (utrykk jeg har adoptert fra en invandrerfilm)

Lenke til kommentar

Jeg valgte Lepont og har ikke angra på det. Lian-Li PC6x og Lepont SF201 har stort sett de samme tekniske løsningene, er så godt som nøyaktig like store og holder begge meget høy kvalitet på konstruksjonen.

For meg var det design som avgjorde valget, velg det du liker best så blir du garantert fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...