thomassit0 Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 http://www.ua-corp.com/ visste dere om den ? lurer på hva som skjer der når d3 er ute ... Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 http://www.ua-corp.com/ visste dere om den ? lurer på hva som skjer der når d3 er ute ... nei det gjorde jeg ikke, og takk for linken Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 inlegget mitt er ikke ironisk, og bærtur har jeg kun vært med på en gang, for ca6år siden.jeg har ikke tenkt å bruke penger på en ren spillboks. når MS fratar meg muligeten til å ha det gøy, fordi de ikke er ute etter konkurranse. (yha busniess er buisness, men mulige kunders meninger er dyre meninger) min mening_ jeg vil ha slike tin som dette til/på PC, ellers er det ikke muligheter for meg..... *flere faktorer som spiller sammen PC=kavlitet,behagelig,mye mer praktisk, LAN vennlig.... --> gøy Xbox = dyrt TV+spill, dårlig grafikk/bilde, "bare spill", betale for den ene spilltjeneste som er, lite LAN vennlig, liker selv ikke kontrollen selv synes jeg det er dumt for folk at sony kjøper opp titler, men det påvirker ikke meg, da ingenting de har "tatt" er av min interesse....... Hvordan får du det til at man bare kan spille på xboxn? og hvordan er det mulig å mislike xbox live? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) bare xbox`? jeg uttalte at det ikke lenger er en mulighet for meg. Det er ikke slik jeg vil ha det, og jeg bruker ikke en masse ekstra penger for å spille xobx spill med "dårlig" grafikk, og alt det andre xbox ikke har......... fatter? doom3 m/coop = ja doom3 bare SP = nei xbox = nei ergo ikke doom3 m/coop, ergo ikke doom3. edit_ når det gjelder xbox live. hvordan går det an å like det? Endret 8. mai 2004 av genesis Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 når det gjelder xbox live. hvordan går det an å like det? Fordi det er det beste online-spille-systemet kanskje? Prøv det en gang - du kommer (som meg - hardbarket PC-gamer siden Doom 1 inntil jeg prøvde Xbox Live hos en kamerat for noen måneder siden) ganske sikkert til å like det. Innebygget voice-comm-støtte - ingen som må kjøre server eller legge inn 3.partsprogrammer, gametagen din følger deg hele veien, når du først har brukt et minutt på å sette det opp Live så er det aldri mer noe konfigureringsdilldall... Hvordan kan man unngå å like et så profft system som inkluderer 'alle' og som man ikke trenger noe teknisk innsikt for å sette opp? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hehe når man først har bestemt seg, at man hater xbox (ikke liker xbox) så er det vanskelig å få en til å like den, jeg var Helt imot xbox, men fant ut at jeg ikke hadde noe grunn til å ikke like den, den er good på mange måter men kan ikke måle seg mot en pc.. jeg skjønner hvorfor folk går over til Konsoll, men er ikke sikker på om min Teori stemmer, den er som følger, jeg sier det rett ut : Pc = 99 % Møkk !! bare tull of feil, hele veien.. men det er da øyeblikk der alt funker.. som foreksempel nå (hos meg) eneste som ikke funker her er IE, det løste jeg fort med å bare bruke Opera, Når man har fiksa alle problemer på en pc.. inser man at 99% møkk blir 100 % Tilfredstillende, det vil si at møkka er borte, en Konsoll er ganske enkel.. sleng en cd i skuffen og 1,2,3 alt funker... pc = install, updates (jeg syns det er bra med updates,men vil da ha updates på ting & tang, Bugs skulle vært fiksa på forhånd) Pc er best Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 bare xbox`? La meg prøve å gjøre det litt mer fattelig; Hvordan får du det til at alt man kan gjøre på Xbox er å spille? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 når det gjelder xbox live. hvordan går det an å like det? Altså. Har du prøvd xbox? har du prøvd Xbox live? For det virker absolutt ikke sånn på innleggene dine. Og at noen i denne tråden faktisk kan tro at doom3 ville kjørt coop i splitscreen, så må den siste konsollen de eide være en NES eller noe. Det kan være greit å oppdatere seg litt :/ Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 doom3 m/coop = jadoom3 bare SP = nei xbox = nei ja jeg har prøvd xbox live. Jeg liker ikke xbox(/live), tross at maskinen min hele tiden klikker monGo (mye min egen feil). Det har med at jeg liker "noe annet" bedre. Hadde xbox live vært det eneste alternative, så hadde jeg sikkert likt det, til "noe annet" (bedre) kom. Hvordan får du det til at alt man kan gjøre på Xbox er å spille? Jeg har i tidligere post skrevet hva den kan brukes som, gidder ikke å gjenta "alt det". Den brukes hovedsakelig til spill. Helt feil? Du mener gjerne man kan modifisere den, og spille av filmer, mp3, surfe o.l.? Da falt liksom det lovlige vekk. Til nå har jeg heller ikke sett en side med guide til å gjøre dette, og heller ikke salg av slike brikker. Jeg har blitt fortalt at man mye bredere frihet med datamaskin. noe som ikke akkurat strider i min logikk. da var det "avklart" ? videre kan jeg jo vise til quoten min, som videre gjør seg gjeldende. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) når MS fratar meg muligeten til å ha det gøy, fordi de ikke er ute etter konkurranse. (yha busniess er buisness, men mulige kunders meninger er dyre meninger) Du er paranoid. Tror du Microsoft står med en pistol mot hodet til John Carmack og nekter han å legge til en co-op modus i Doom 3 på PC? Jeg har ikke lest noe steder at Microsoft har tvunget id Software til å ikke lage en co-op modus på PC-versjonen, men du kan kanskje dokumentere påstandene dine? Doom 3 på PC og Doom 3 på Xbox utvikles parallelt av to forskjellige selskaper. Vicarious Visions har valgt å implementere en co-op mode. id Software har valgt å ikke gjøre det. Hvordan i all verden kommer du fra dette punktet til at "Microsoft fratar meg muligheten til å ha det gøy"? Om det er noen som fratar deg muligheten for å spille co-op på PC-versjonen så er det Carmack og id Software, så får du heller rette sytingen din mot dem. Og som andre her sier, Xbox Live er et svært brukervennlig, stabilt og sikkert system for å spille mot andre spillere online. Juksing er nesten ikke-eksisterende, folk som oppfører seg som idioter blir utestengt, stemmekommunikasjonen fungerer fabelaktig, og spill som er laget for Xbox Live har ofte innovative og nytenkende funksjoner implementert (f.eks. Project Gotham Racing 2). Endret 9. mai 2004 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 heh.. thats more like it.. det må jo være NOE forskjell når mange pcer er 2 - 3 ganger s¨å sterke som burken... Det er forskjeller. Bl.a er texturene blitt nedskalert på Xbox versjonen. Men husk at på xbox er det snakk om 640x480@30FPS, noe som ikke er veldig akseptabelt på en PC. Ja, pluss at de fleste PC brukere har en god del flere funksjoner på skjermkortet. Det er svært få PC brukere som har DX9 kort, faktisk sitter en stor andel brukere (gamere) ennå med DX7 kort. Men uansett er Doom3 hovedsaklig DX7 tech. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ja jeg har prøvd xbox live. Jeg liker ikke xbox(/live), tross at maskinen min hele tiden klikker monGo (mye min egen feil). Det har med at jeg liker "noe annet" bedre. Hadde xbox live vært det eneste alternative, så hadde jeg sikkert likt det, til "noe annet" (bedre) kom. Jasså. Så det vil si at om jeg synes Seinfeld er best så skal jeg så absolutt IKKE se på f.eks Frasier. Argumentet der holder ikke mål. Jeg er selv ingen stor consolefan, men synes at coop-mode til X-box virker spennende. Om man har et lerret eller noe i den duren, that is! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Tror du Microsoft står med en pistol mot hodet til John Carmack og nekter han å legge til en co-op modus i Doom 3 på PC? Jeg har ikke lest noe steder at Microsoft har tvunget id Software til å ikke lage en co-op modus på PC-versjonen, men du kan kanskje dokumentere påstandene dine? påstand fra min side? jeg siktet da til (i første post) at jeg bare da gikk utifra at det som ble sagt var rett, men om det var det visste jeg ikke........ jeg har ikke tenkt å sjekke d heller. kommer ikke doom3 til PC med coop, blir det uaktuellt. håper det blir det for andre PC brukere også isåfall. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 vi kan vel bare håpe at det kommer en coop mod men det hadde jo vært feter med coop i retailen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Personlig synes jeg coop på et spill som Doom 3 ødelegger stemningen. Passer ikke inn i den type spill. Man skal føle seg alene og være livredd. Gleder meg til å bli skremt vettet av. Lenge siden sist. Alien VS Predator 2 med Marines var bare så utrolig nervepirrende Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Alien VS Predator 2 med Marines var bare så utrolig nervepirrende hehe ja det skal være sikkert og vist, satt og spilte det om natta for ekstra følelse, husker jeg skulle på do og lurte på hvor radarn ble av hehe ble en fin spille-opplevelse ihvertfall. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg merker godt at tekstur er nedskalert, mindre environment bump mapping, ikke så detaljert lys, mindre polygoner???? Tror DOOM3 på PC blir helt topp. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Personlig synes jeg coop på et spill som Doom 3 ødelegger stemningen. Passer ikke inn i den type spill. Man skal føle seg alene og være livredd. helt enig Endret 10. mai 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Personlig synes jeg coop på et spill som Doom 3 ødelegger stemningen. Passer ikke inn i den type spill. Man skal føle seg alene og være livredd. helt enig så klart men hadde jo vært gøy for de som vil spille sammen i marerittet (helst om natten da det er stille overalt, og mørkt Coop eller ikke, jeg MÅ ha det edit : Skrivefeil Endret 10. mai 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå