Gå til innhold

Trenger feedback

Anbefalte innlegg

Ja, så prøvde jeg meg på et nytt design til hjemmesiden min da.. Hadde vært hyggelig om noen tok seg tid til å gi meg konstruktiv kritikk på dette designet.

Kviet meg for å slenge den ut her, fordi jeg har observert hva som har skjedd med diverse andre artister som prøver å få bedømt designet sitt. Jeg tar likevel en sjans - http://www.lokaltog.net/ny3/ skal slaktes!

Ønsker ikke kommentarer av typen "Det var stygt". ;)

EDIT: Hvis noen ser hvor det kan bli pent med en meny med 12 elementer som glir inn i dette designet, vær så snill, si ifra! Ser det ikke selv.. :hmm:

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice! Dette liker jeg bedre enn det nåværende. :yes:

Noen punkter:

• Det første som jeg slo meg i den negative retningen var "kuttingen" av bildet i headere helt til høyre. Her slutter det PANG!, mens på de andre sidene av bildet er overgangen smooth. Kanskje en tanke å gjøre det samme på høyesiden?
  • Samme gjelder egentlig også foooter. Nå har det seg slik at jeg sitter med en skjerm der kontrasten er satt opp i været, noe som gjør at jeg ser "feiloverganger" veldig lett. Det ser ut som det er ment at footeren også skal ha den smoothe overgangen, men hos meg er fargeforskjellen mellom selve bildekantene og bakgrunnen veldig tydelig.
  • Ellers liker jeg både header og footer. Enkelt og greit, ikke overdrevent og veldig behagelige egentlig.
  • UTROLIG behagelige farger som jeg synes gjorde jobben og passet veldig bra sammen. Ikke for mange farger heller, og det synes jeg fungerer fint.
  • Tror kanskje du til fordel kunne gjort paddingen på hovedfeltet enda større, kanskje en smule "trangt" der nå.
  • På denne må det jo være optimalt med mulighet for skifte av stilark, farger/fonter/størrelse. Tror det kunne blitt veldig bra.

EDIT: Glemte meny. Hvor skal denne plasseres? Vertikal meny under headeren kanskje?

Alt i alt, veldig fint og behagelig, dog ikke særlig originalt. Men det fungerer til de grader. :thumbup:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Meny? :dontgetit:

Header og footer var kanskje en smule kjedelige, men det funker egentlig greit.

(og jeg la forresten merke til at nettleseren opera var fjernet fra hatsiden din på lokaltog.net ;) )

Lenke til kommentar

Hyggelig å høre at det ikke er helt grotesk.. Skifte av stilark, ja.. Det hadde vært noe, tror jammen jeg skal legge inn en sånn en funksjon..

@PC: Skal sjekke header/footer og fikse opp.

Skjønner hva du mener med header som slutter brått - det var ikke helt vellykket, ser det nå.. :)

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

Enig i det meste de andre sier over her.

Liker det godt. Enkelt og fint, akkurat min smak.

Bildet i header må du fade litt på høyre side.

Kanskje en annen annen bakgrunnsfarge (lys, kanskje grå?) for å minske tomhetsfølelsen litt, dog jeg tviler på om det blir bra. Kanskje like greit med tomhet, det er ihvertfall behagelig. Jeg har noenlunde samme tomheten på denne siden. Det funker bra igrunn.

Lignet litt på den gamle siden du hadde, så en meny i den duren ville nok funket. Uansett en klar forbedring, mye friere.

Det kunne også funket å ha menyen med liten skrift i tomrommet over skriften i header. Vet ikke helt før jeg ser det.

Fint at bildet i header har noe med siden å gjøre

Alt i alt: Fint, ryddig, behagelig. Akkurat etter min smak ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...