Gå til innhold

Jeg har PS2 og XBOX

BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter min mening:

Selg Xboxen, den får du ikke bruk for likevel. Så beholder du PS2'en, kjøper deg noen virkelig kule spill som kommer etterhvert., merk deg Gran Turismo 4, MGS3: Snake Eater, Killzone, GTA: San Andreas og mange fler.

Likte du FFX, så kan du jo også prøve FF X-2, eller kanskje FF 7,8 og 9? (PS One spill men kan likevel spilles på PS2)

Huff!! Nå trakka du i baret! ;)

Ville sagt at det kommer veldig mange fler kule spill til xbox enn PS2 i fremtiden. Vi har f.eks.

Ninja Gaiden

Rally Sport Challange 2

Half Life 2

Doom 3

BC

Halo 2(ikke minst)

Fable

Apropo Final Fantasy spillene, så kjøper du deg heller en PS1 for en hundrings også spillene deretter... Har dem alle selv på den måten! Også har jeg selvfølgelig Xbox'en utenom!

Har bare en ting å si:

IN YOUR FACE!

OOOOOOOPS! Glemte Fable! :blush: Unnskyld :cry:

Har bursdag 15 mai. og vil ha ett konsoll spill.

Hva bør jeg kjøpe?

FABLE?

RALLY CHALLENGE 2?

eller noe annet????

Lenke til kommentar
Etter min mening:

Selg Xboxen, den får du ikke bruk for likevel. Så beholder du PS2'en, kjøper deg noen virkelig kule spill som kommer etterhvert., merk deg Gran Turismo 4, MGS3: Snake Eater, Killzone, GTA: San Andreas og mange fler.

Likte du FFX, så kan du jo også prøve FF X-2, eller kanskje FF 7,8 og 9? (PS One spill men kan likevel spilles på PS2)

Huff!! Nå trakka du i baret! ;)

Ville sagt at det kommer veldig mange fler kule spill til xbox enn PS2 i fremtiden. Vi har f.eks.

Ninja Gaiden

Rally Sport Challange 2

Half Life 2

Doom 3

BC

Halo 2(ikke minst)

Fable

Apropo Final Fantasy spillene, så kjøper du deg heller en PS1 for en hundrings også spillene deretter... Har dem alle selv på den måten! Også har jeg selvfølgelig Xbox'en utenom!

Har bare en ting å si:

IN YOUR FACE!

OOOOOOOPS! Glemte Fable! :blush: Unnskyld :cry:

Hva bør jeg kjøpe?

FABLE?

RALLY CHALLENGE 2?

eller noe annet????

Det beste er vel å lese litt om alle spillene du i det hele tatt gidder å vurdere, og som har mest hype (:)). Så får du bare gjøre deg opp en mening ut i fra det.

Husk, ninja gaiden kommer om 5 dager, og JEG tror værtfall jeg kommer til å like det.

Lenke til kommentar
Og Halo2, Starcraft Ghost, BC, Galleon og Jade Empire. ++

Takk for påminnelsen ;)

Ja takk, har nok tenkt meg HALo2 og FABLE iallefall... men har du noen linker til de andre spillene du nevnte? hva går de ut på?

Stikk innom www.tothegame.com så søker du bare etter spillene, så finner du ut det du lurer på.

Lenke til kommentar
Jupp... Selger du xbox'en gjør du en stor feil.

Chip den. Og ja... da har du "backup" av så mange spill du vil. Det er genialt.

Siden du likte GTA3, burde du vel kanskje skaffe deg GTA Vice City da? Det er jo helt perfekt. Har 35 gameplay timer på det og er enda ikke lei!

Har vice city, men det er bad kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg har ")=E#"Q) funnet ut hva jeg skal ha!!!!

NINJA GAIDEN! det er SERR SICK!

jeg er stor fan av onimusha serien, men dette spillet ser ut til å bli bedre enn Onimusha 3 :D

GLEDER MEG!!!

next up skal jeg skaffe meg:

Rallysport Challenge 2

Halo2

Sudeki

Fable

(vurderer xbox live, hvis nettet mitt støtter det)

XboX rox!

Lenke til kommentar
Kjøp en "Xecuter 2.3b lite+" til Xbox, den er loddefri og monteres med bare EN skrue og lar deg sette i en mye større harddisk og da har du muligheten til å bruke den til alt mulig.

Ville definitivt beholdt Xbox'en. Har også nettopp kjøpt og chippet en, og den brukes til alt.

Hvor for jeg kjøpt denne magiske chippen som kan ha "backup" av spill og sone fri dvd etc.?

og hva koster den ??

Lenke til kommentar

Xecuter 2.3b lite+ som er den loddefrie og nyeste versjonen av Xecuter chipen koster 402,- på http://www.modchip.no/webshop/

Du må ikke kjøpe andre i Xecuter serien uten at den heter versjon 2.3b

Det er "plus og +" i navnet som betyr at den er loddefri, så står det ikke + så må den loddes.

Aladdin Advance er en veldig bra chip som også er å anbefale, men den må loddes.

For å finne norske forhandlere så søk på http://www.kvasir.no/ for å finne flest mulig norske butikker.

Større harddisk anbefales som TAAB sa. 120GB-160GB er goodie

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Xecuter 2.3b lite+ som er den loddefrie og nyeste versjonen av Xecuter chipen koster 402,- på http://www.modchip.no/webshop/

Du må ikke kjøpe andre i Xecuter serien uten at den heter versjon 2.3b

Det er "plus og +" i navnet som betyr at den er loddefri, så står det ikke + så må den loddes.

Aladdin Advance er en veldig bra chip som også er å anbefale, men den må loddes.

For å finne norske forhandlere så søk på http://www.kvasir.no/ for å finne flest mulig norske butikker.

Større harddisk anbefales som TAAB sa. 120GB-160GB er goodie

Takk skal virkelig kjøpe meg en sånn lodde fri chip hvis jeg kan spille "backup" og se på Sone fri DVD.

Men hva mener du med HardDisk? er det harddisk i xboxen? hva trenger man den til?

Kan jeg foresten brenne en cd med en avi fil på og spille av den på xboxen? det hadde vært rått.

Du virker som du har litt peil på xbox, du tror ikke du kunne forklare meg litt nermere vilke fete muligheter man har på xbox annet enn å spille...

plz add meg på msn hvis du har [email protected]

Lenke til kommentar
Jeg har ")=E#"Q) funnet ut hva jeg skal ha!!!!

NINJA GAIDEN! det er SERR SICK!

jeg er stor fan av onimusha serien, men dette spillet ser ut til å bli bedre enn Onimusha 3 :D

GLEDER MEG!!!

next up skal jeg skaffe meg:

Rallysport Challenge 2

Halo2

Sudeki

Fable

(vurderer xbox live, hvis nettet mitt støtter det)

XboX rox!

You got it! ;)

Skaff deg Xbox Live hvis du kan da.

Kanskje vi kan ta en match i Halo 2? :)

Lenke til kommentar
BoRsE :

Det er en harddisk på Xboxen på 8 gig.

Der er det plass til savegames, musikk, (nye brett, våpen og stuff fra Xbox Live ) osv...

Men hvis du chipper så går det vel ikke an med Xbox Live... :(

Du kan kjøpe en bryter som deaktiverer chippen og boot fra den orginale xbox BIOSen og dermed bruke Live. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Ville søkt litt, lest om chippene. Det er mange xbox forum der det står veldig mye om denslags =) Er bedre å ha din egen mening om hvilken chip som er best, enn å høre på én person i dette forumet ;) Selv har jeg Xecuter 2.2 lite+, på min xbox (v1.1). Da jeg skulle sette den inn passet den ikke skikkelig, endte opp med noen ødelagte gjenger, litt superlim og et xbox lokk som ikke sitter skikkelig på :) Men den funker flott allikevel. En kamerat av meg har helt lik chip, men på hans xbox (v1.3 tror jeg..) passet den perfekt, så det går litt på flaks...

Du bør ha litt pc/data kunnskaper før du begynner å chippe den, eller få noen til å hjelpe deg. Er veldig stress å legge inn bios og dashboard (OS..). Da jeg skulle legge det inn fikk jeg hjelp av to andre, som hadde gjort det på hver sin xbox, men solen gikk ned før vi ble ferdig allikevel :)

(Ja, det er sikkert mange av dere som gjorde alt sammen på 5min der ute..=)

Men så lenge du ikke er helt nøl (dum) og gidder å bruke litt tid på å lese guider klarer du det nok ;)

Lenke til kommentar

Hva bør jeg kjøpe?

FABLE?

RALLY CHALLENGE 2?

eller noe annet????

Ønsk deg Ninja Gaiden til bursdagen! Gratulerer på forskudd!

Whoa!

Sjekk ut Halo 2 e3 2004 Demonstrationen du så beholder du nok Xboxen din! 

:thumbs::thumbs:

Dette er en VELDIG god grunn til å beholde xboxen!

Lenke til kommentar

Du stiller strenge krav til spillene. Det er mest drittspill enn bra spill til konsollene. Selv har jeg gått lei hele ps2, pga grafikken og lite muligheter i forhold til pc'en.

Men de er grei å ha hvis en skal ligge på sengen å spille. Tar litt knekken på nakken å spille på tastaturet også. Det bør komme en ps III før jeg gidder å spille mer på den.

Lenke til kommentar

Jeg hadde PS2 før, og det var bra tider. Etterhvert som tiden gikk ble jeg mer og mer lei. Alle spille ble like og jeg begynte å kjede meg når jeg spilte. Eneste jeg orka og spille var GTA.

Jeg bestemte meg for å prøve noe nytt. GameCube. "Nintendo har masse tradisjon" tenkte jeg. I starten hadde jeg begge konsoller, men bestemte meg for å selge PS2 for den ble så nedprioritert.

Lysten for spill kom tilbake. Spillene var involverende. Grafikken var kjempebra. Gamplayet var fantastisk. Jeg var en av de som tenke at "Nintendo er bare for barn" Meningen skifta fort om det etter jeg fikk GC. Det fins mange "voksne spill" og de "barnslige" spillene er ikke så barnslige og faktisk utrolig kule.

Hvorfor ikke prøve spillene før man bedømmer dem?

Lenke til kommentar

Hva bør jeg kjøpe?

FABLE?

RALLY CHALLENGE 2?

eller noe annet????

Ønsk deg Ninja Gaiden til bursdagen! Gratulerer på forskudd!

Whoa!

Sjekk ut Halo 2 e3 2004 Demonstrationen du så beholder du nok Xboxen din! 

:thumbs::thumbs:

Dette er en VELDIG god grunn til å beholde xboxen!

Jeg kjøpte meg NINJA GAIDEN.

Et utrolig take-off spill! Det rokker! Insane grafikk! og FETT gameplay.

Noen som har RalliChallenge 2 kan gjerne bytte det mot Ninja Gaiden når vi begge er lei av spillene.

De som ikke har noen av delene ville jeg kjøpt Ninja Gaiden først. Det er virkelig helt konge!

Det er ikke ett hack'n'slash som mange hevder; det er skikkelig fighte spill med story og det hele. Du må virkelig mestre comboer, Counter Attacks, super attacks og teqnics. Fete våpen. Masser av fete stunts. Det er ultra diiiiigg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...