BoRsE Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har hatt en haug av spill og shit til konsollene mine, men byttet det bort etterhvert pga. det blir kjedelig i lengden. Nå har jeg igjen en splitter ny XBOX med AMped 2, Halo og Project Gotham Racing 2. En ps2 med SSX3, Onimusha 1 og 2, Ratchet and Clank og Silent Hill 3. 2 kontroller til hver konsoll og 1 dvd kontroll til hver. Som sagt koster det jo og kjøpe ting til "underholdningsmaskinene"... men er det virkelig noe underholdning for pengene? Eneste som virkelig har vært underholdning var GTA3(men ble fort lei), MGS2 og Silent Hill 3, FFX, da jeg satt oppe Hele natta å spilte(Merk deg bare PS2 spill) Men nå står konsollene bare å mater seg med støv. Er det noe jeg har gått glipp av? Er det ett must som er der ute som jeg ikke har fått med meg? Er det noe håp igjen i konsollene mine? XbOx'n er splitter ny, men ekke ett fett spill på den. Jeg har riktig nok fått noen kule opplevelser med PS2n min, i allefall i forhold til XbOxen, men jeg føler ikke jeg har fått igjen for alle casha jeg har brukt. HJELP før jeg selger hele SHAITEN (dritten) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Etter min mening: Selg Xboxen, den får du ikke bruk for likevel. Så beholder du PS2'en, kjøper deg noen virkelig kule spill som kommer etterhvert., merk deg Gran Turismo 4, MGS3: Snake Eater, Killzone, GTA: San Andreas og mange fler. Likte du FFX, så kan du jo også prøve FF X-2, eller kanskje FF 7,8 og 9? (PS One spill men kan likevel spilles på PS2) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Etter min mening:Selg Xboxen, den får du ikke bruk for likevel. Så beholder du PS2'en, kjøper deg noen virkelig kule spill som kommer etterhvert., merk deg Gran Turismo 4, MGS3: Snake Eater, Killzone, GTA: San Andreas og mange fler. Likte du FFX, så kan du jo også prøve FF X-2, eller kanskje FF 7,8 og 9? (PS One spill men kan likevel spilles på PS2) Absolutt enig til en viss grad. Du kan jo også eventuelt chippe xboxen din og gjøre den om til et "mulitmedia" senter da. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Etter min mening:Selg Xboxen, den får du ikke bruk for likevel. Så beholder du PS2'en, kjøper deg noen virkelig kule spill som kommer etterhvert., merk deg Gran Turismo 4, MGS3: Snake Eater, Killzone, GTA: San Andreas og mange fler. Likte du FFX, så kan du jo også prøve FF X-2, eller kanskje FF 7,8 og 9? (PS One spill men kan likevel spilles på PS2) Absolutt enig til en viss grad. Du kan jo også eventuelt chippe xboxen din og gjøre den om til et "mulitmedia" senter da. Chippe XbOxen? hvor gjør jeg det? Jeg prøvde det samme med PS2n min en gang. Bestillte en Messiah chip fra JAPAN og så skulle en dude fixe den inn, men da han var igang, så stoppet han å sa at han viste ikke hva han gjorde og at han turte ikke risikere å herpe PS2n:P Vil nøde herpe noe Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kjøp en "Xecuter 2.3b lite+" til Xbox, den er loddefri og monteres med bare EN skrue og lar deg sette i en mye større harddisk og da har du muligheten til å bruke den til alt mulig. Ville definitivt beholdt Xbox'en. Har også nettopp kjøpt og chippet en, og den brukes til alt. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Etter min mening:Selg Xboxen, den får du ikke bruk for likevel. Så beholder du PS2'en, kjøper deg noen virkelig kule spill som kommer etterhvert., merk deg Gran Turismo 4, MGS3: Snake Eater, Killzone, GTA: San Andreas og mange fler. Likte du FFX, så kan du jo også prøve FF X-2, eller kanskje FF 7,8 og 9? (PS One spill men kan likevel spilles på PS2) Kan jo ikke selge Xboxen når Fable kommer snart! For ikke å snakke om Sudeki! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Og Halo2, Starcraft Ghost, BC, Galleon og Jade Empire. ++ Endret 5. mai 2004 av accce Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har Ps2 svart, silver, Xbox crystal. Bruker bare Live til xbox. Over 20 spill til PS2 og bare 3 til Xbox. Det er bedre utvalg til PS2 når det gjelder single- player spill. Bare dritt til single på Xbox. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Killerzevs - Sånnt kan du ikke si, greit at du mener det, men folk har forskjellig smak. Fyren vet jo nesten ikke hva modchip er heller og han har ikke chippet Xboxen, det er jo det som virkelig ÅPNER mulighetene... Hadde jeg vært han ville jeg beholdt begge en stund til og sett hva som dukket opp, det ER mange bra spill til begge hvis man bare orienterer seg litt. Eneste fordelen med å selge det nå er at han kanskje får 300,- mere nå enn hvis han venter til i juli. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Selg de og kjøp en Gamecube med Super Monkey Ball spillene. Og Mario Kart. Og Final Fantasy Crystal Chronicles(Plus GBA'er). Og Metroid Prime. Og 1080:Avalanche. Og Zelda. Og Viewtiful Joe. Og snart, WARIO WARE!!!!! Og mange andre spill det er vanskelig å kjede seg med. Vel... Enten det, eller kjøp noen bedre spill til X-boxen og Ps2'en enn de du allerede har. Hva med for eksempel det nyeste Pro Evolution Soccer? Eller noen særere ting som Gregory Horror Show? Eller old-school morro som Panzer Dragoon Orta? Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Selg de og kjøp en Gamecube med Super Monkey Ball spillene. Og Mario Kart. Og Final Fantasy Crystal Chronicles(Plus GBA'er). Og Metroid Prime. Og 1080:Avalanche. Og Zelda. Og Viewtiful Joe. Og snart, WARIO WARE!!!!! Og mange andre spill det er vanskelig å kjede seg med. Etter min smak så syns jeg ikke GC er noe bra! Vel... Enten det, eller kjøp noen bedre spill til X-boxen og Ps2'en enn de du allerede har. Hva med for eksempel det nyeste Pro Evolution Soccer? Eller noen særere ting som Gregory Horror Show? Eller old-school morro som Panzer Dragoon Orta? Eller vis du liker fotball f.eks kan du jo kjøpe fifa 2004 football eller vis du liker hockey kan du jo kjøpe fifa 2004 hockey. Jeg kjøpe Tony Hawks Unjdergound og syns det er kjempe bra!! Men det var en ting elendig med spillet og det var BILKJØRONGEN! jeg har nintendo 64 med Nascar 1999 og det er bedre! Endret 5. mai 2004 av Nubby07 Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hrmf. På grunn av denne hersens chippinga vi ikke får no harddisk på xbox da. Skamme dere skulle dere ha gjort, skamme dere! Du har jo 3 knallspill da borse, så at du ikke har hatt det så gøy med dem er vel heller din smak. Aner ikke hvor mange timer jeg har sittet med PGR2 og Halo. Når GTA3 er det eneste spillet du har likt i det siste, så er det smaken din, og ikke spillene det er noe galt med Neida, men sats på å kjøpe spill som ligner på spill du er glad i før. Det hidden siren spillet, og Gettaway til ps2 for eksempel Hvorfor har du dvd-kontroller til begge konsollene foresten? Endret 5. mai 2004 av HMaster Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Og Halo2, Starcraft Ghost, BC, Galleon og Jade Empire. ++ Takk for påminnelsen Lenke til kommentar
GameFreak Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kjenner meg igjen der ja, når det gjelder Final Fantasy X. Det er bare umulig å legge fra seg, så derfor hender det titt og ofte at jeg sitter oppe hele natten og spiller dette spillet.. Riktignok blir dagene på jobb ganske harde når man ikke sover om natta, men men... Jeg vil anbefale deg å selge X-Boxen, og heller skaffe deg en GameCube. Kan absolutt anbefale Resident Evil spillene. Resident Evil Zero og remaken av Resident Evil 1 MÅ bare oppleves!! I tillegg kommer jo snart Resident Evil 4.. Trenger jeg si mer?? Kan jo også anbefale remaken av Metal Gear Solid 1: The Twin Snakes og Metroid Prime.. Geniale spill rett og slett! Keep on gaming, dude!!! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Selg de og kjøp en Gamecube med Super Monkey Ball spillene. Og Mario Kart. Og Final Fantasy Crystal Chronicles(Plus GBA'er). Og Metroid Prime. Og 1080:Avalanche. Og Zelda. Og Viewtiful Joe. Og snart, WARIO WARE!!!!! Og mange andre spill det er vanskelig å kjede seg med. Etter min smak så syns jeg ikke GC er noe bra! Vel... Enten det, eller kjøp noen bedre spill til X-boxen og Ps2'en enn de du allerede har. Hva med for eksempel det nyeste Pro Evolution Soccer? Eller noen særere ting som Gregory Horror Show? Eller old-school morro som Panzer Dragoon Orta? Eller vis du liker fotball f.eks kan du jo kjøpe fifa 2004 football eller vis du liker hockey kan du jo kjøpe fifa 2004 hockey. Jeg kjøpe Tony Hawks Unjdergound og syns det er kjempe bra!! Men det var en ting elendig med spillet og det var BILKJØRONGEN! jeg har nintendo 64 med Nascar 1999 og det er bedre! OK.... Ikke nok med at du ikke liker noen av de aller beste spillene denne generasjonen(Har du virkelig prøvd dem???), men.... du velger FIFA over PES!?!?!?!?!?!?!?!! OG.... FIFA HOCKEY????? HVA POKKER ER FIFA HOCKEY????? Jeg gremmes. Endret 6. mai 2004 av Niskivara Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 enten, chip x-boxen og ha det gøy med den som multimedia-senter, eller byttelån den mot en gamecube eller noe slikt. Metroid prime kan være et elsk/hat forhold, men jeg bare elsker det Det finnes værtfall en bunch med gode spill til gamecube som er verdt å prøve. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Og Halo2, Starcraft Ghost, BC, Galleon og Jade Empire. ++ Takk for påminnelsen Ja takk, har nok tenkt meg HALo2 og FABLE iallefall... men har du noen linker til de andre spillene du nevnte? hva går de ut på? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Kjøp en "Xecuter 2.3b lite+" til Xbox, den er loddefri og monteres med bare EN skrue og lar deg sette i en mye større harddisk og da har du muligheten til å bruke den til alt mulig. Ville definitivt beholdt Xbox'en. Har også nettopp kjøpt og chippet en, og den brukes til alt. OK hoax... hva skal jeg med mer plass på harddisk? skjønner ikke helt hva du mener. Kan denne chippen gjøre slik at jeg får sone fri DVD og ja du vet... "Backup" av XbOx spill og slikt? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Etter min mening:Selg Xboxen, den får du ikke bruk for likevel. Så beholder du PS2'en, kjøper deg noen virkelig kule spill som kommer etterhvert., merk deg Gran Turismo 4, MGS3: Snake Eater, Killzone, GTA: San Andreas og mange fler. Likte du FFX, så kan du jo også prøve FF X-2, eller kanskje FF 7,8 og 9? (PS One spill men kan likevel spilles på PS2) Kan jo ikke selge Xboxen når Fable kommer snart! For ikke å snakke om Sudeki! FABLE GLEDER JEG MEG TIL JA men sudeki hva er det? enda ett dårlig Tenchu lignende spill? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Etter min mening:Selg Xboxen, den får du ikke bruk for likevel. Så beholder du PS2'en, kjøper deg noen virkelig kule spill som kommer etterhvert., merk deg Gran Turismo 4, MGS3: Snake Eater, Killzone, GTA: San Andreas og mange fler. Likte du FFX, så kan du jo også prøve FF X-2, eller kanskje FF 7,8 og 9? (PS One spill men kan likevel spilles på PS2) Huff!! Nå trakka du i baret! Ville sagt at det kommer veldig mange fler kule spill til xbox enn PS2 i fremtiden. Vi har f.eks. Ninja Gaiden Rally Sport Challange 2 Half Life 2 Doom 3 BC Halo 2(ikke minst) Fable Apropo Final Fantasy spillene, så kjøper du deg heller en PS1 for en hundrings også spillene deretter... Har dem alle selv på den måten! Også har jeg selvfølgelig Xbox'en utenom! Har bare en ting å si: IN YOUR FACE! OOOOOOOPS! Glemte Fable! Unnskyld Endret 6. mai 2004 av Master D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå