Joakim87 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 heisann Jeg har en d-link 614+ ruter, når jeg pinger vg.no så får jeg reply 30-40 ganger også 2 ganger hvor jeg "timer ut".. dette er fryktelig irriterende da jeg detter ut av irc o.l. Jeg har prøvd å sette ned hastigheten på nettverket, men jeg ser ikke at det skjer noe endring selvom jeg sier at ruteren skal endre det.... Noen som vet hvordan man fikser dette ? Også, noen som har hatt sammeproblemet som meg ? isåfall, noen som vet om man kan justere noen innstillinger for å bli kvitt problemet ? Håper på svar mvh Joakim T Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har hatt samme problem med min. Spurte på Computer City, og der sa han at det kan være forstyrrelser fra andre trådløse objekter i nærheten (radio, walkie-talkie etc). Det kan også ha noe å si om det er mye mur eller betong i veggene hos deg.. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er desverre en kjent sak at enkelte eksemplarer av DI-614+ kan være litt vanskelige å ha med å gjøre. Du kan med fordel prøve en firmware oppgradering, det hjalp meg ganske mye. - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå