Manx Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva dere snakket om artifacts denne først post eller nr 12 nede i samme post? Skal jeg inn Far Cry igjen? med AA og AF så Trykke Print Screen. Og bildet legg her. Dere ser om det artifacts eller? Jeg tenkte på den første, ser ingen i nå. Ikke meningen å skremme deg unødvendig Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Men min FPS (gul) på Far Cry er feil eller? Syns høy jeg men inger hakket Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Men det to mann sikkert døver med aa og af her Og å en mann snille mot meg ikke drepe meg her ut af og aa af og aa ut og med er ikke stor forskjeller på min kort Endret 5. mai 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg hadde også ganske merkelige problemer med driveren. Merket det egentlig bare i FarCry. Jeg måtte legge inn en eldre driver for å få det bedre. Alle omgivelsene ble liksom hvite.. Skikkelig weird. Endret 5. mai 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Carnifex sikkert kom Patch til Far Cry snart få bedre eller noen sånn... Endret 6. mai 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Joda det kommer jo patcher inni mellom Jeg tror nok også at ett bedre skjermkort hadde gjort seg (Jeg har fx5600, ett skikkelig usselt kort) Men vi får se om ikke feriepengene får ben å gå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå