Gå til innhold

Far Cry - stygge farger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å installer de nyeste driverene til skjermkortet ditt, jeg fikk også sånne rare farger i far cry men med nye drivere så fungerte det :thumbup:

EDIT: Jeg er visst veldig treig :angry:

Endret av Same-
Lenke til kommentar
Hm.

Har du nyeste driver til skjermkortet?

Hvis du har et ATI kort må du slå av anti aliasing.

EDIT: wow, det var mange poster på 1min!

Hadde lastet nyest Drive funke bra i Far Cry og ikke ati kort men nVidia (GF4 ti 4800)

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

Ja, men det kort var ikke varmt og jeg fingen på vga mange steder merker det ikke varmt, Jeg hat sjekk spillet Splinter Cell Pandora Tomorrow og Hitman Contracts. Det ikke noe galt med bilde som Far Cry. Men jeg hat lastet nyest drive "ForceWare". Da Far Cry bra :)

Lenke til kommentar
Hm.

Har du nyeste driver til skjermkortet?

Hvis du har et ATI kort må du slå av anti aliasing.

EDIT: wow, det var mange poster på 1min!

Hvorfor skal man slå av anti aliasing hvis man har ati kort? jeg kjøre med både aa og af mener der er x4 og x8 uten problemer.

Hvis det er klokket så prøve å klokke ned, som sagt det der er jo artifacts både i hue og ræva...

Lenke til kommentar

Hva dere snakket om artifacts denne først post eller nr 12 nede i samme post?

Skal jeg inn Far Cry igjen? med AA og AF så Trykke Print Screen. Og bildet legg her. Dere ser om det artifacts eller?

Lenke til kommentar

FarCry hater overklokking av kortet. Har også TI4800, og måtte ned fra 320/635 til 300/600 før jeg ble kvitt artifacts (store teksturer forsvant og ble sorte) og hangups. Husker ikke om det er minnet eller gpu som skaper artifacts, men tror det er minnehastighet som må ned. Tror varm gpu fører til at spillet henger.

Etter ForceWare 60.72 gikk jeg også ned fra 13600 til 10900 3Dmark2001.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...