el-asso Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg pleier å bruke Roxio CD&DVD Creator til brenning, men nå får jeg bare melding: "Please Insert a blank disk". Dette skjer med Verbatim CD-R som jeg alltid har brukt, det skjer med Traxdata DVD+R og Traxdata DVD-RW som jeg også har brukt tidligere uten problemer. Trodde kanskje det var oppstått en bug i Roxio så jeg la inn Nero uten at det hjalp, fikk bare error. Jeg har prøvd å oppgradere Firmware senest i dag til 1.0B uten hell. Det er ikke noe problem med avspilling og media registreres (cursor gir CD ikon) når jeg setter inn blanke plater. Noen ideer om hva som er feil ? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Sitter med en følelse av at dette er software betinget, har prøvd å avinstallere og reinstallere uten at det hjalp. Ingen med noe liknende problem ? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tja, du kan jo prøve den i en annen PC visst du mistenker softwaren. Har samme brenneren selv, men har ikke brukt den så mye så har ikke hatt noen problemer. Rusk på laseren kanskje? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Spillern sitter i den maskina jeg er på nå. Logger meg ut og prøver den i en annen maskin. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Funka ikke der heller. Da er vel brennern gåen. Hvor lang garantitid er det på slikt ? Kjøpt på Komplett i slutten av november. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 [quote name='el-asso' date='16/05/2004 : 20:31'] Funka ikke der heller. Da er vel brennern gåen. Hvor lang garantitid er det på slikt ? Kjøpt på Komplett i slutten av november. [/quote] Du har nok tid igjen. Er det ikke minst 1 år da? Du kan lese/spørre hos komplett. Du har vel ikke flashet den med uoriginal firmware? Det er ikke så sunt for garantien tror jeg. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Du har vel ikke flashet den med uoriginal firmware? Det er ikke så sunt for garantien tror jeg. Nei, har kun brukt NEC sin Firmware.. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Får håpe det er en garantisak da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Den brenneren er kjent for å være litt kresen på medier. Du må oppgradere firmware fra www.nec.com så får vi håpe det funker da. Der finner du også medialister som er støttet. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Den brenneren er kjent for å være litt kresen på medier.Du må oppgradere firmware fra www.nec.com så får vi håpe det funker da. Der finner du også medialister som er støttet. Som sagt i mitt første innlegg så har jeg siste Firmware (1.0B) fra NEC, og har problemer med samme media som jeg har brukt tidligere Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Den brenneren er kjent for å være litt kresen på medier.Du må oppgradere firmware fra www.nec.com så får vi håpe det funker da. Der finner du også medialister som er støttet. Som sagt i mitt første innlegg så har jeg siste Firmware (1.0B) fra NEC, og har problemer med samme media som jeg har brukt tidligere Ops Så ikke det. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du har nok tid igjen. Er det ikke minst 1 år da? Du kan lese/spørre hos komplett. Du har vel ikke flashet den med uoriginal firmware? Det er ikke så sunt for garantien tror jeg. I tillegg har han reklamasjonsrett på 2 eller 5 år. Jeg vil tippe 5 år, selv om butikken sikkert sier 2. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Samme skjedde med min Nec spiller. Komplett bytta den uten problem. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Samme skjedde med min Nec spiller. Komplett bytta den uten problem. Det motsatte skjedde med meg. Det var mer en "udokumentert feature" framfor en feil ... jaja.. venter bare på en svart dual-layer brenner, så pælmer jeg Nec'n og kjøper aldri Nec noe mer. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) *puster lettet ut* Edit: etter ufo's siste innlegg, kanskje ikke Endret 16. mai 2004 av el-asso Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 *puster lettet ut* Edit: etter ufo's siste innlegg, kanskje ikke Beklager å ødelegge nattesøvnen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå