Swifty Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vet ikke om dette er rett plass å spøre, men jeg fyrer løs. 1: Finer ikke hovedsiden til ennemy territory Har lastet det ned for lenge siden og har formatert etter dette, så jeg skulle ha lastet det ned på ny å fått installert det på ny (har ikke installfila). 2: Får ikke til å laste ned noen map inni spillet, når jeg joiner en server med et uorginalt map, prøver maskinen å laste det ned (laster ned en god del av mapet også) men når den er nesten ferdig hopper den ut og sier at den ikke finner filen som den nettopp prøvte å laste ned. 3. Spillet klikker også veldig ofte av en eller annen grunn, noen som har opplevd det samme? Bare helt uten videre hopper den ut i windows og avslutter hele spillet. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Finner demoen her... Enemy Forum Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Finner demoen her...Enemy Forum Takker Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 En av de bedre Enemy Territory sidene. Og jeg sliter også med at det ofte klikker i xp. Kanskje en patch er på sin plass snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå