stutbokk Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jeg kjøpte meg altså DENNE Vannkjølings blokken til mitt chipsett. Men,,, Hvordan i huleste skal den festes? Jeg har sett på bilder noen steder at man kan bruke strips og stripse dem fast i "Øre festene "på hovedkortet. Chippen er festet med stålwire,,, Men i pakken fulgte det med noen rare metal dingser og 4 fjærer, Hva skal dem brukes til ? Og i vilken sammenheng? Er det noen som kan noe om denne? Eller som vet om noen bilder på internett,??det er det eneste jeg mangler å vite før jeg setter i gang.... Alt annet av utstyr vet jeg hvordan jeg fester.... Alt av svar hjelper...... Endret 4. mai 2004 av stutbokk Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Vil ikke være ekkel, men har du ikke planlagt som en stut her, bokk??? Endret 4. mai 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Neh.. Det var denne blokken jeg skulle ha ... pga den passet fint til hk mitt,,, men jeg bare lurte på hva de metal dingsa som lå i pakken var for no,, ser liksom ikke for meg hvordan dem skal festes,, men ,, det er jo ikke noe problem da, og feste dem med strips,,, www.3dgameman.com har en review hvor dem viser det på en Wc sett... Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Nei bare glem det folkens,, jeg fant det ut selv,, måtte bare teste litt Da er alt i boks,,så nå er det bare å starte arbeidet Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nei bare glem det folkens,, jeg fant det ut selv,, måtte bare teste litt Se det ja! Da lærte du og se på festeordninger for chipset-blokker på en ny måte, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå