myexplorer Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Skal skifte harddisk på min zepto. Noen som har noen tips, noe jeg bør være forsiktig med? Kan jeg bruke den gamle harddisken som back-up disk? Finnes det noen harddiske kabinett til disse små diskene? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Bare vær forsiktig, som man alltid bør være når man jobber i en pc. Ja, selvfølgelig kan du bruke den gamle disken som backup disk. Kabinetter til slike disker (2,5tommers harddisker) finnes. Feks hos komplett.no. Søk på "harddiskkabinett", og du vil finne en liste over produkter til både 2,5 og 3,5 tommers disker. Du får 2,5 tommers harddiskkabinetter fra 296kr: emagic hdd-kabinett 2,5 tommer, usb2.0 Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 er du sikker på at det 2,5 disk? tenkte jeg skulle forsikre meg før jeg bestiller. Uansett tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 er du sikker på at det 2,5 disk? tenkte jeg skulle forsikre meg før jeg bestiller.Uansett tusen takk for hjelpen! Jepp, denne harddisktypen er standard på bærbare maskiner, i alle fall blant de som faktisk hevdes å være bærbare Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå