t_man Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Hei, Når jeg prøver å installere visse pakker via Windows update, begynner programmet å henge under installasjon (bruker i alle fall ille lang tid, og blir aldri ferdig). Dette gjelder både i Windows XP og Windows 2000 (bruker original cd-key). Begge OS har norsk som språk. Etter litt undersøkelse har jeg funnet ut at Windows update _kun_ henger ved installasjon av pakker som finnes i språket "norsk (nynorsk)". Hvorfor blir disse pakkene foreslått når IE er satt opp til å bruke "norsk (bokmål)". Noen som har noen tips? Endret 4. mai 2004 av t_man Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er bokmål (nynorsk) installert i WinXP? Sjekk "Regionale innstilinger" i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det har skjedd på jobben hos oss også.. plutselig masse nynorske pcer..? Det er nynorsk på Windows update også.. sykt... jeg leser det som bokmål iallefall. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Det har skjedd på jobben hos oss også.. plutselig masse nynorske pcer..? Det er nynorsk på Windows update også.. sykt... jeg leser det som bokmål iallefall. Det må jo være andre som også har denne feilen? Har skjedd meg både hjemme og på jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå