Thomas :-) Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jeg hadde lastet demo (Far Cry) og glede meg prøve spillet. men ble rar farger på min skjerm ser her! Flott farger men inger ser skal vært sånn? hva galt? Endret 4. mai 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Ser ut som skjermkortet ditt blir alt for varmt. Om du har klokket det, så ta å klokk ned litt. Eventuelt ta av sidedekselet og sørg for litt bedre kjøling. Endret 4. mai 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 oppdater drivarane til skjermkortet legg inn nyaste directx versjon Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Hadde Drive som Heter ForceWare fra nVidia... men jeg har ikke klokket det kort Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hadde Drive som Heter ForceWare fra nVidia... men jeg har ikke klokket det kort har du dei nyaste drivarane da? trur dette skal vere dei nyaste (er ikkje så kjent med nvidia drivarar) http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_56.72 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kanskje ikke skjermkortet ditt er Directx 9 kompitabelt? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Men hadde lastet nyest Drive fra nVidia Funke fint Takk for hjelpte... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Men hadde lastet nyest Drive fra nVidia Funke fint Takk for hjelpte... Godt å høre at ting ble i orden! Kos deg med spillet, da! Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Men hadde lastet nyest Drive fra nVidia Funke fint Takk for hjelpte... Godt å høre at ting ble i orden! Kos deg med spillet, da! JA!! er ferdig med Far Cry demo. Laster Far Cry 3'CD'er 2112.00MB igjen 900MB Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Men hadde lastet nyest Drive fra nVidia Funke fint Takk for hjelpte... Godt å høre at ting ble i orden! Kos deg med spillet, da! JA!! er ferdig med Far Cry demo. Laster Far Cry 3'CD'er 2112.00MB igjen 900MB Warez blir slått hardt ned på her, så pass deg litt nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Thomas, du bæsjer på leggen hvis du laster ned 3CD-versjonen. Det er betaen, og ikke det fulle spillet. Den har plenty med bugs og er ikke 100% ferdig, og man kan ikke patche den. Ikke smart. Be mordi å kjøpe spillet heller. Den ordentlige versjonen er 3,5GB å laste ned. Sier seg selv at et spill som egentlig tar 3,5GB plass ferdig installert er litt maltraktert når versjonen du laster ned bare er 2GB. S¨egentlig kaster du bare bort masse timer + 2GB båndbredde på et spill som nesten ikke er spillbart uansett. Endret 8. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har hørt at denne varez versjoen er ubrukelig og at det ikke er mulig og kjøre den på høye innstillinger i det hele tatt. Uansett bryr ikke det meg, fordi jeg har kjøpt spillet selv Andbefaler alle og gjøre det! Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Oki, ja jeg kjøper spille. Noen spillene i suprnova lik som cd? feks norge har ikke Manhunt , osv... Noen patche funke fint Nest gang jeg sjekk MB og GB lik som cd. Endret 8. mai 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 3 CD versjonen er 4 GB ferdig pakket ut og inneholder ver. 1.0. Det er ingen problemer med høy grafikk, eller annet merkbart tull. Anbefaler likevel alle å kjøpe spillet. Det er verdt pengene. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Man trenger ikke være Einstein for å skjønne hvorfor denne ble stengt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg