Lars Andre Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jeg har en Xbox som jeg fikk fikset for ca 2 år siden, men her om dagen når jeg spilte ninja gaiden trykte jeg på xbox live delen, og da ble biosen på xboxen min oppdatert. Så nå kommer jeg ikke inn på hardisken og får sett på filmer eller spilt spill. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan få fikset dette. Tror ikke jeg har chip. Tror bare orginalbiosen var oppdatert. Håper på et raskt svar. Klarer meg ikke uten xboxe min. Endret 4. mai 2004 av Lars Andre Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hvis jeg husker korrekt, så blir ikke Biosen flashet ved Live oppdatering, men Dashbordet. Det du trenger er en evox-boot-cd. Edt.: BTW... helst unngå å dobbelt-post selv om de er under forskjellige topics Endret 5. mai 2004 av Whirush Lenke til kommentar
Lars Andre Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 hvordan kan jeg lage en evolution x boot cd da, finner det ikke ut. har letet over alt. Please help!!!! Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) gå hit modifisering.net på downloads og last ned hdd prep , sjekk pm din! Endret 7. mai 2004 av redflame Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 gå hit på downloads og last ned hdd prep , sjekk pm din! downloads? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå