P-in-P Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei! Jeg har oppdatert til 0.401, men det ser ut til at det er en veldig irriterende bug! Det hender av og til at når jeg laster ned en film så vil for det først farten gå over 1 MB i sec (222kb max) og når filmen er "ferdig" så funker den selvfølgelig ikke! Jeg vurderte å gå tilbake til den forrige versjonen, men finner bare den nye! Så derfor har jeg tenkt å bruke en annen DC klient Hvilken DC klient er best synes du? Ta gjerne med hvorfor du liker akkurat den best! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er vel for at det er svada-filer som blir komprimert MASSE under overføring. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Så etter at du skifta til 0,401 så er alle filmene corrupt? Eg bruker 0.401 og alt funker som det skal. Sikker på at det ikkje er filmane som er dårlige? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 De går i allefall ikke ann å spille av! Men at det er en dårlig fil tviler jeg på siden det har skjedd såpass ofte etter oppdateringen! Jeg lastet ned Van Helsing 3 ganger og alle gangene så var det forskjellige filer pluss at den ene av dem var det 15-20 personer som ha! Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hahaha... _ alle _ Van Helsing filene er fakes... hadde du lest i main på hubben så hadde du nok fått det med deg! Men du driver da ikke å laster ned filmer vel? Fy Fy Det med at mange users har fila, kommer av at mange er som deg og laster ned fila. Det du kanskje ikke gjorde var å adde den til sharen din som de gjorde. Det har heller ingenting med ver. 401 å gjøre, min fungerer helt fint. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 ...Laste ned filmer, fyfy? Det er ikke ulovelig å laste ned filmer i Norge hvis du ikke vet det! Og det er en bug med 0.401 som gjør at noen av filene jeg laster ned kommer opp i en hastighet på 1mb i sekundet og når de er ferdige funker den ikke! Dette har skjedd veldig mange ganger og det skjedde aldrig med den gamle versjonen jeg brukte! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 @P-in-P: Det er ikke noe galt med 0.401-versjonen - det er heller et problem klientside, altså hos deg. Hvis det hadde vært en "generell"/standard feil med 0.401, hadde nok ikke 80% av DC-users brukt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå