Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN messenger (6.2)


Anbefalte innlegg

Messengeren min henger litt, altså den fryser helt når jeg trykker ENTER for å sende en melding, meldingen blir sendt, men messengeren fryser i noen sekunder til meldingen min blir posta på chatten (ca 4 sek), utrolig irriterende. Kjører nå 6.2, men er sånn på alle versjonene hos meg.

 

Ble sånn helt plutselig... har ikke virus. Noen som har noe råd ??

 

Takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
seven: har omtrent samme pc som deg, bare litt høyere klokka, ingen problemer med msn, men samme type problem med skype. Av og til bare stopper det litt opp, og det treger pcen ned når det brukes. Har heller nesten ingen load på linje eller cpu

Jeg tror dette har noe med MSN og windows å gjøre egntlig, men vet ikke hva som er feil. Tipper en formatering vil hjelpe, men orker ikke formatere nå.

Lenke til kommentar
Tror det er et typisk mystisk problem som ingen (ytterst få) vet svaret på. Formatering hjelper sikkert.

 

PS: Det er ikke lov å ha specs i signatur.

Det jeg er litt redd for også :(

 

Er det ikke lov med spec. i sign ? hehe.. hakke vært noe særlig aktiv på dette forumet på over 8 mnd. hehe.. så ikke fått med meg det.

Lenke til kommentar
seven: har omtrent samme pc som deg, bare litt høyere klokka, ingen problemer med msn, men samme type problem med skype. Av og til bare stopper det litt opp, og det treger pcen ned når det brukes. Har heller nesten ingen load på linje eller cpu

Du / Dere har vel ikke installert NetLimiter ? Den er nemlig kjent for og ordne til at PC'en fryser nå og da ved bruk av MSN Messenger og spesielt Skype.

 

Prøv og uninstall NetLimiter evt, og se om det bedrer seg (gjorde det med en gang her).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...