oajen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg trenger hjelp til et problem.Jeg har digitalt kamera og bruker CF kort,idag under fotografering fikk jeg en feilmelding om at det var feil på minnekortet. Resultatet var at jeg mistet alle min bilder som var på kortet,minnekortet er helt blankt. Mitt spørsmål er følgende:finnes det noen dataprogrammer som kan hjelpe meg å gjennopprette mine tapte bilder fra CFkortet? Finnes det noen andre muligheter slik at jeg kan berge bildene? Skulle gjerne hatt hjelp da dette er bilder frar et kurs gjennom jobben. Takker på forhånd for hjelp. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 JpegDump Dette programmet har vert til god hjelp for meg ivertfall. Skal være freeware. Du trenger en kortleser, eller et kamera der minnekortet får en egen "bokstav" i windows. Finnes også andre programmer, prøv, og post hvordan det går. Men første bud: Ikke prøv å ta flere bilder på brikken som er feil på! Mvh Jan Ove Lykke til! Lenke til kommentar
oajen Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg prøvde jpegdump og det fungerte meget bra,men de bildene som jeg hadde tatt idag var borte,fikk istedenfor frem bilder som var tatt for lang tid siden,med unntak av de 2 siste bildene tatt idag. Så programmet fungerer vel likevel. Takk! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har brukt et program som heter Zero Assumption Digital Image Recovery en gang FAT-tabellen på minnekortet ble ødelagt. Det finner også Canon RAW-filer og TIFF. Gratis. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Eg fekk det ikkje til med dette programmet ditt. Det må ha ein bokstav på min data maskin :-/. Kordan skal eg få det til eg har ikkje minne kort leser. Finnes det ei programm så eg får bilda til bake? Endret 20. oktober 2004 av londoy Lenke til kommentar
geokri Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Takk skal se om eg får det til når eg kjeme heim :-) Gleder meg til å teste Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Eg bruker den kvite usb kabelen som følgte med kameraet å så kobler eg opp i kameraet. Men slik som eg forstår det trenger eg minne kort leser for å få stasjon bokstav på minne korte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå