mr. maggie Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg lurer på hvordan man redigerer bluescreen filming.. er helt blond når det gjelder det. håper noe vet hvordan dette gjøre ettersom det hadde vært kult å lage en film med det.. takk for alle svar.. ps. bruker adobe premiere 6.5 hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Let etter en effekt som heter chromakeying. Der kan du velge hvilken farge som skal være gjennomsiktig (blå eller grønnfarge som oftest). Finnes sikkert i premiere. Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Virker for meg at muligheten for "croma key"/keye ut bluescreen i det hele tatt har blitt ampurtert veldig i Premiere Pro versjonen. Hvordan er det enklest å "keye" bluescreen i After Effects? Hvilken effekt(er) bruker jeg? Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg prøvde "Color Key" i After Effects 6.0 nå, det funket greit for å "bluescreen". Måtte bare passe på å sette "Color Tolerance" tilstrekkelig høyt. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 www.wrigleyvideo.com har et forum der man stort sett får svar på ALT. Dessuten er tutorialene gode. Tommy Lenke til kommentar
Lars_h80 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Har drevet en del med chromakeying og brukt grønn spesial maling som er beregnet for dette. Av programvare kan Boris RED 3GL anbefales. Har du After Effects, får du Boris Continuum Complete 3.0 som er fantastisk på effekter og selvførgelig chromakeying. http://www.borisfx.com Endret 25. mai 2004 av Lars_h80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå