oddb Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Håper noen kan hjelpe meg med følgende problem; Jeg har to maskiner: en stasjonær og en laptop (acer 803Lmi). Den har innebygget et eller annet til trådløse overføringer... Kjøpte meg et D-link (Dl-514 wireles Broadband Router). Denne klarer jeg ikke å få innstallert.- Dvs. at innstallasjonen går greit, men det ser ut til at passordene ikke blir godkjent..?? Hva slags passord skal brukes?? De jeg fikk fra Tiscali, eller kan jeg lage nye?? Har forresten prøvd begge deler..... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Håper noen kan hjelpe meg med følgende problem;Jeg har to maskiner: en stasjonær og en laptop (acer 803Lmi). Den har innebygget et eller annet til trådløse overføringer... Kjøpte meg et D-link (Dl-514 wireles Broadband Router). Denne klarer jeg ikke å få innstallert.- Dvs. at innstallasjonen går greit, men det ser ut til at passordene ikke blir godkjent..?? Hva slags passord skal brukes?? De jeg fikk fra Tiscali, eller kan jeg lage nye?? Har forresten prøvd begge deler..... Passord? for å logge deg på routern? Når du har Tiscali trenger du ikke legge inn noen passord for å komme på nett.. Lenke til kommentar
oddb Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Ja, det stemmer at jeg ikke trenger passord for å logge meg på vanligvis, men under innstallasjonen av routeren blir jeg bedt om å lage et passord. Etter at installasjonen er ferdig blir jeg bedt om å taste inn passordet, men den "kjøper" det ikke... Det er mulig at jeg velger feil under innstallasjonen.. Blir bedt om å velge type oppkobling. PPPeP osv... Her er det flere valg å velge mellom, jeg valgte den det står at vanligvis er brukt av dsl brukere...Mulig det er feil, siden Tiscali ikke benytter seg av passord??? Legger ikke skjul på at jeg er TOTALT grønn på dette området!!! Lenke til kommentar
larsli Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvilken type oppkobling har du valgt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå