Gå til innhold

Ny skjerm!

Ravn

Anbefalte innlegg

Har et gammel beist av en skjerm, sikekrt 9 år eller noe 17" CRT. Vil ha ny, har hørt at LCD ikke er like bra for spilling som CRT. Hvor mye bedre er CRT (vanlig klosse-skjerm), vil ha LCD mest av plass/vekt. Greit med tynn skjerm å drasse rundt på lan, og at den tar opp lite plass sånn generelt

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en ren følelsessak. Dersom du er villig til å betale 3000 mer for portabilitet og plassbesparelse, så er det en ting du må vurdere ut i fra formuen din. Dersom du har en CRT fra før, er det vel kanskje ikke vits i å kjøpe en ny en, de har faktisk ikke utviklet seg så mye. Mitt råd er: vent. Vent til du er helt sikker på at du vil ha LCD, for etter min mening er det ikke noe poeng i å kjøpe ny CRT. om noen år får du kanskje mye mer skjerm for pengene enn du får nå.

EDIT: formuleringsleif

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Den store LCD-testen: Del 3

har hørt at LCD ikke er like bra for spilling som CRT.

Hvis du kjøper en bra lcd (lav responstid) vill du ikke merke noe forskjerlle på dette

17"LCD:

Den store LCD-testen: Del 1

19" LDC:

Den store LCD-testen: Del 2

20" og 21" LCD - "Drømmeskjemene"

Den store LCD-testen: Del 3

En del info der om de ofrskjellige skjermene / i spill ect.

Fordelene med en lcd er at du ikke blir så sliten av å se på den og den er liten og lett.

Uldempen: En del dyrere en en CRT skjerm, noen av skjermene har ganske høy responstid

Ellers bare en ren følelsessak. Neste skjermen jeg skal ha er hvertfall en LCD ! ;)

Edit: Skriveleif ..

Endret av insider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...