norway Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei. North bridge viften har et turtall på 500 for tiden. Noe som resulterer i en syk PC speaker hyling. Er det noen som har samme problem og kan hjelpe meg , forslag til løsning ? Alarmen kan bare settes ned til 1000 , og allt under 1000 pipes det på. Bruker Abit uGuru. Orginalt turtall er 5000 , mens en periode var det 1500 ( akkurat nok til at det ikke peip) , mens nå er den all time low på 500. Døende vifte ? Tvilsomt , HK er ikke eldre enn ca 2 mnd`er. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fjern hele vifta og la ribba stå igjen alene Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 det der hørtes skummelt ut. Kjøpte likt hovedkort for 2 måneder siden. Min data er inne til reparasjon, får den tilbake når den nye RAM-en kommer (RAM passet ikke til HK var problemet) Håper jeg ikke får samme problemer da... Men hva du kan gjøre er jeg ikke sikker på... siden det ikke er din feil, altså sansyligvis en feil på kortet fra før av, er det vel bare å levere det tilbake til butikken og be de fikse det. Dette skal jo ikke du betale for... kjøpeloven sier noe slikt som at du har rett til å returnere vare ved mangel eller feilvare... noe slikt... Lenke til kommentar
norway Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 ARGH! Hvorfor ha vifte på NB i det hele tatt ? Den blir jo aldri varm alikevell... Det er et supert hovedkort , men fy f*** så irriterende at vifta varierer så jævlig på turtallet... Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Fjern vifta og sett på en chipsetkjøler som feks denne Endret 4. mai 2004 av finix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå