Whiteshit Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det skjønner jeg faktisk ikke at man orker i så lange perioder. Det er knall låt, det er det ikke tvil om, men å høre på en låt mer enn fire ganger etter hverandre .. *urk* Var litt overdriving inn i bildet her, men det var ikkje tvil om at den sangen blei spelt sikkert 30 ganger iløpet av den helga... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Syns In Flames er topp. Bulletride og Jotun. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 In Flames er bra det, Jester Script Transfigured er nok den sangen som har gått mest på iRiver'n min, etter den kommer The Quite Place. Men er litt inne i en "In Flames" Periode nå, har akkurat oppdaget dem ved at The Quite Place ble spilt på Nrk2 her endag Whoracle er et utrolig album. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 har nylig blitt forelsket i musikken til in flames. har hørt om de før, men har aldri fått fingeren ut å gå hørt noe av de. Har bare så vitt hørt noe. Noen som kan annbefale et album? eller flere. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 har nylig blitt forelsket i musikken til in flames. har hørt om de før, men har aldri fått fingeren ut å gå hørt noe av de. Har bare så vitt hørt noe. Noen som kan annbefale et album? eller flere. Whoracle albumet må kjøpast først... seff...smaken er som baken..men syns denne skiva har absolutt flest godlåter! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Synes In Flames er bra!! Men jeg Pleier og lage cross filmer av kammerater osv da pleier jeg og ha in flames musikk passer sinsykt fett sammen!!! hører crossern og musikken digger det Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 In Flames er tøft nok det ja Gått litt lei av det i det siste da Liker Colony og Clayman best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå