Master Casemod Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 skal kjøpe SB LIVE DIGITAL 5.1 kortet lurte på om man bare kan bruke 5.1 system som bare har digital forsterker eller om jeg kan bruke mitt Creative Inspire 5100 5.1 anlegg som er vanlig type 5.1 anlegg? funker det å bruke win xp og ? det krever en 2.1 PCI brønn, men PCI er PCI eller er det forskjell der?? vis noen har kortet kom med tips! LINK har dette 5.1 systemet: LINK funker det eller må jeg invistere i Audigy kort? hvis noen har hatt kortet eller har...hadde vært fint med tips Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) vil si det fungerer veldig bra med mindre du er audiofil Edit: det fungerer i win xp Endret 4. mai 2004 av Dimm Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 er ikke det nei, men er litt keen på bra lyd når jeg ser på DVD osv Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hos meg funker ikke 5.1-delen med noe annet en En "spesiell" driver som jeg fant på en PCGW-dvd. Filnavnet var: LiveDrvUni-Pack(ENG)w2k-xp filstørrelse: 24 453 120 bytes Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 ?? funker ikke? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hos meg funker ikke 5.1-delen med noe annet en En "spesiell" driver som jeg fant på en PCGW-dvd. Filnavnet var: LiveDrvUni-Pack(ENG)w2k-xp filstørrelse: 24 453 120 bytes Vet du hvilket nr? Sliter litt med surround på mitt sb live! Value Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 LiveDrvUni-Pack(ENG) kan lastes ned fra creatives hjemmesider... fant det der selv engang sammen med -LiveDrvPack_Patch -PlayCenter3_02_52(mener å huske at jeg ikke brukte denne delen men det kan hende jeg tar feil.. fikk hvertfall alt av surround til å funke da... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hos meg funker ikke 5.1-delen med noe annet en En "spesiell" driver som jeg fant på en PCGW-dvd. Filnavnet var: LiveDrvUni-Pack(ENG)w2k-xp filstørrelse: 24 453 120 bytes Vet du hvilket nr? Sliter litt med surround på mitt sb live! Value Nummer på PCGW altså? Samme det sålenge det er DVD Endret 5. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
radiated Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 OK til desktop-type høyttalere. Ikke ok til litt bedre høyttalere. Mangler skikkelige tilkoblinger hvis du vil koble til stereoanlegg. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 har du nforce2 eller ett I875 hk ikke kjøp det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå