janfredrik Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei! Jeg bruker DC++ Og når jeg laster ned så laster det kun ned på 5-10 kB/s Veldig lavt! Noen tips til hvordan jeg kan forhøye det? Veldig slitsomt med så liten fart.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Dårlig med kilder ? Ikke noe du kan gjøre noe med! (Regner med at du har ADSL eller raskere) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tror ikke du finner noen "hvordan-downloade-warez-raskere-guide" her på forumet nei. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Enten er det dårlige kilder, eller så er det virus og annen dritt (windows update) som bruker linjekapasiteten din Hva slags linje har du? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Nei, tror ikke det. Jeg ser liksom at alle dere andre har på 50-100 kB/s.. - Jeg har online ADSL, ja! Lenke til kommentar
Laksetrapp Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei, om du har noen uploads på gang, er det mulig disse suger all båndbredde på utlinjen din. Dette struper download hastigheten fordi maskinen din hele tiden må vente med å sende ett "pakke-mottatt" svar til avsender. Avsender maskinen sender ikke neste pakke før den vet om din maskin har mottatt den forrige.. Dermed går download hastigheten ned. Du kan begrense ut/inn hastighen med Netlimiter. http://www.netlimiter.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå