King of Ice Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Eg vet ikke hva som skjer når eg spiller et spill og etter en stund konker pc heilt og eg blir hva kan det være for noe eg trenger hjelp Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Virker som varme! Bare å spille en gang med kabinettet åpent, og se om det hjelper. Hvis det gjør det, er det hvertfall bombesikkert at du trenger kæbbisvifte Lenke til kommentar
King of Ice Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Takk men eg har alle rede 7 vifter i en maxitower det er ikke varmen tror jeg??? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Prøvd å reinstallere skjermkort-driverene? Det er X antall tråder her dette forumet med akkurat likt emne, ta et lite søk før du spør. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skjekk tempen på CPU, og prøv med annet minne hvis du har det tilgjengelig. (eller 1 og 1 brikke i forskjellige slot'er hvis du har mer enn 1) Lenke til kommentar
tøs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det kan seff tenkes at det er varme, men jeg vil kanskje si at det også kan være drivere til skjermkortet. oppdater skjermkortet ditt, ATi har kommet ut med catalyst 4.4, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei Har samme problem som deg King of Ice. Sjekk CPU temp, deretter kan du prøve med annet minne, prøv med nye drivere til skjermkortet. Ingenting av dette har funket for meg, så jeg tenker det er hovedkortet mitt som har tatt kvelden. Lykke til! Frugy Lenke til kommentar
alfern Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Skjer dette kun når du spiller spill? Hvis det skjer ellers også er det jo tenkelig at du har Sasser ormen på maskina di. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du kan jo teste minnet med memtest Det er nok ikke sasser virus siden det er under spilling at maskinen "krasjer" Lenke til kommentar
RSR Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Skjer dette kun når du spiller spill? Hvis det skjer ellers også er det jo tenkelig at du har Sasser ormen på maskina di. Er nokk ike det jeg har den. den kommer etter ca 30 sekunder. Den er noe forbannet drit. Lenke til kommentar
remster Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hvis du har vifte på skjermkortet ville jeg sjekka om denne er full av støv også. kompis hadde samme problem på sin pc og etter litt støvsuging av vifte + kjøleribbe på skjermkortet funka det helt fint. ellers kan det være ram eller drivere til skjermkort. hvis det funker ellers betviler jeg at HK ditt har gått. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Trenger ikke nødvendigvis være hardware relatert i det hele tatt. Skjer det med kun et spilll eller alle spill? Hadde de samme problemet med BF, og det løste seg fint etter at jeg formaterte driten. Jeg anbefaler ikke deg å gjøre det, men bare sjekke om det kanskje er noe annet enn hardware. b Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det kan seff tenkes at det er varme, men jeg vil kanskje si at det også kan være drivere til skjermkortet. oppdater skjermkortet ditt, ATi har kommet ut med catalyst 4.4, hvis jeg ikke tar helt feil. Les hele tråden før du poster, jeg sa nettopp at han burde prøve å re-installere skjermkort-driverene. Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hadde samme problem. Hos meg løste det seg når jeg byttet ide kabel. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg hadde prob med hk og prossessor. den skulle egentlig takle den prossessoren jeg hadde med oppdatert bios. den gjorde ikke det. og da frøys maskina og til slutt starta på nytt. skjedde oftest når det var mye prossessor aktivitet. Bytta HK og alt funker topp Lenke til kommentar
King of Ice Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 takk fo hjelpen alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå