Gå til innhold

trenger hjelp pc restarter seg hele tiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan seff tenkes at det er varme, men jeg vil kanskje si at det også kan være drivere til skjermkortet.

oppdater skjermkortet ditt, ATi har kommet ut med catalyst 4.4, hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Hei

Har samme problem som deg King of Ice. Sjekk CPU temp, deretter kan du prøve med annet minne, prøv med nye drivere til skjermkortet. Ingenting av dette har funket for meg, så jeg tenker det er hovedkortet mitt som har tatt kvelden.

Lykke til!

Frugy

Lenke til kommentar
Skjer dette kun når du spiller spill? Hvis det skjer ellers også er det jo tenkelig at du har Sasser ormen på maskina di.

Er nokk ike det jeg har den. den kommer etter ca 30 sekunder.

Den er noe forbannet drit.

Lenke til kommentar

hvis du har vifte på skjermkortet ville jeg sjekka om denne er full av støv også. kompis hadde samme problem på sin pc og etter litt støvsuging av vifte + kjøleribbe på skjermkortet funka det helt fint. ellers kan det være ram eller drivere til skjermkort. hvis det funker ellers betviler jeg at HK ditt har gått.

Lenke til kommentar
Det kan seff tenkes at det er varme, men jeg vil kanskje si at det også kan være drivere til skjermkortet.

oppdater skjermkortet ditt, ATi har kommet ut med catalyst 4.4, hvis jeg ikke tar helt feil.

Les hele tråden før du poster, jeg sa nettopp at han burde prøve å re-installere skjermkort-driverene. ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde prob med hk og prossessor. den skulle egentlig takle den prossessoren jeg hadde med oppdatert bios. den gjorde ikke det. og da frøys maskina og til slutt starta på nytt. skjedde oftest når det var mye prossessor aktivitet. Bytta HK og alt funker topp ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...