SupremeX Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ja, da var det tid for å hive ut boxed vifta og sette inn en ny vifte. Men hvilken skal jeg velge? Har tenkt på Zalman CNPS 7000, den rene kobber versjonen. Er denne "the way to go" ? Lenke til kommentar
GA Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tja... Det er ikke store ytelses forskjellen i forhold til den med aluminium, og den er i tillegg mye lettere, så det blir ikke like stor belastning på hk/sokkel... Den er vel noe billigere også... Men til senere så ta et søk i forumet før du poster! Det er masse poster om disse kjølerne her... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 har lett, men ingen som tok for seg denne kjøleren, vel ikke som jeg fant da. Så du sier at det ikke er noen forskjell? Tjaa, da kjøper jeg vel bare alu versjonen da. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 har lett, men ingen som tok for seg denne kjøleren, vel ikke som jeg fant da. Så du sier at det ikke er noen forskjell? Tjaa, da kjøper jeg vel bare alu versjonen da. Har 7000AlCu selv og er bare megafornøyd Er og meget støysvak og er selv happy med den på halv fart, 1700~1800 o/m som er grensen for der jeg hører den i det heletatt. Kjøler da min P4 [email protected] med full load ned til rimelige 45 grader med 25 grader i rommet. Trygt kjøp og som sagt tester viser og at forskjellen mellom denne å den rene kobbersaken er minimal i mens vekta derimot... Goe kål så me seie Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 da er CNPS7000 bestilt, og det ble aluminium versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå