Zigg Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tenkte jeg endelig skulle legge kroken på døren for mitt Chieftec BX kabinett. Jeg er nå på utkikk etter et mindre kabinett med gode egenskaper og godt utseende. Kabinettet skal være av størelsen mini eller midi. Må være stort nok til Asus p4p800 deluxe. Ideelt sett skal kabinettet ha: rene linjer, ingen eller få lys, ikke plexiglass. Min samboer har strenge krav. Ellers er jeg nødt til å prioritere et lydløst kabinett da pc'en står på hele tiden i en liten leilighet. Noen anbefalinger?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Shuttle har svært høy WAF (Wife Acceptance Factor), men da kan du ikke bruke hovedkortet. Ellers er Lian-Li-kabinetter ganske elegante og pene. Lenke til kommentar
Zigg Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Har Lian små kabinetter? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Dette er både pent og stille. Liker ikkje samboaren din det der, så er det berre å flytte ut. Einaste minuset er vel prisen. Om du ikkje treng støydemping, så får du enkelte LianLi kabinetter til rundt tusenlappen. Lenke til kommentar
lizon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) ja lian li har små kabinetter. se her edit: forslaget til Satrucci_ er penere men dyrere, hvis du skal ha et pent kabinett og ikke har tenkt til å bruke så mye penger, gå for lian li pc-60! Endret 4. mai 2004 av lizon Lenke til kommentar
Zigg Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Likte forslaget ditt Satrucci_,! Men jeg likte dårlig prisen. Finnes det ikke billigere alterativer? Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Har du vurdert en liggende løsning? Finnes noen pene og støydempede der i gården også. Du kan alltids ta en titt på dette. Følger også med en stillegående PSU. Ellers har du Kanam sine løsninger som er litt mer HTPC-orienterte som dette. Liker også Noisecontrol sin løsning som ser slik ut. Både Kanam og Noisecontrol fåes også i svart. *korrigerte linkene Endret 4. mai 2004 av Grell2k Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Et slikt og støydempingsmatter? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Et slikt med noen slike og du har en lekker og super pc Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Kjøp et billig kabinett helst uten PSU, og med et akseptabelt utseende, og en billig PSU med en enkel 120mm vifte. Stille! Spander resten og litt til på vannkjøling. Har dere først prøvd vannkjøling, er det ingen vei tilbake... Bare noen klikkelyder fra skriver og scanner ved oppstart, og så blir det stilt... Har selv alt vannkjølt (også PSU) og med en stor radiator kan jeg kjøre vifteløst. Luksus når det er natt og stille i huset. Lykke til med kampen mot sus og støy! Endret 4. mai 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå