lysbryter Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jeg har fra før to WD Caviar 120Gb 8 Mb disker (ikke raid). Om noen dager får jeg en ny Samsung P80 160Gb SATA-disk. Jeg ser at Samsung-disken kommer dårlig ut på hastighet på HW's harddisk-roundup. Bør jeg bruke en av mine gamle IDE-disker eller den nye Samsung-disken som systemdisk? Endret 4. mai 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) hvem som systemdisk? hvem? tvilier på at data ville skrevet noe sånt... Endret 4. mai 2004 av Bro2 Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 hvem som systemdisk? hvem?tvilier på at data ville skrevet noe sånt... Uff da. Utilgivelig feil av meg, språkpedant som jeg er... Gikk nok litt for fort her. *rette* Men er det ingen som har noen synspunkter på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Skulle vel tro at samsung disken er hakket vassere i og med at det er en s-ata disk Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Samsungen er og mye stillere. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvis du allerede har en av diskene i bruk som systemdisk tror jeg ikke jeg ville tatt meg bryet med å endre på dette. Til det er ytelsesforskjellen altfor minimal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå