kasol Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Haloen, Er det noen som har gode ERFARINGER med 19" LCD til gaming ? Jeg spiller BFV og BF. Prisklasse 6000-10000 kr. Endret 4. mai 2004 av kasol Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Du kan jo kikke litt på desse testene her når det gjeld 19" og speling LGs 1910B eller enkelt test av ein skjerm L795 eller den største testen av dei alle Den store LCD testen del 2 I desse tre linkane skal det vere nok informasjon om korleis 19" er til speling. Det som står der er testgruppa sine erfaringer med forskjellige skjermar. Generelt så har 19"ere etterslep nokon meir enn andre men for den ultimate gamerfyren er nok ikkje ein 19" det ideelle valget. For den summen du sett opp som grense kan du faktisk få nokre 20" også. Og eg vil sei at speling eller arbeide i 1600x1200 er ein del bedre enn 1280x1024. Samt at 20" har som oftast mindre etterslep enn 19". mvh JanEirik Endret 4. mai 2004 av Jankee Lenke til kommentar
kasol Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Takker takker, har forsåvidt scanna de testene men jeg syntes anbefalingene ofte er veldig generelle og skulle gjerne ha synspunkter fra noen som faktisk bruker slike skjermer til daglig. Etterslep mindre på 20" var jo litt nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå