melli123 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Når jeg setter p800 en min til lading, mens mobilen står på, så skrur ikke lyset på lcd skjermen seg av? hvorfor ikke? Jeg syns det blir litt dumt at mobilen skal bruke mye strøm MENS den lader.... er ikke dette bare dumt! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jo, kanskje du må lade telefonen i hele et minutt lenger??? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) det er ikke det det går på, men det plager meg...for hvis jeg skal lade den mens jeg sover...så må lyset stå på ...det er plagsomt... EDIT: jeg vet at jeg bare kan skru den av, men det er plagsomt fordet.... Endret 4. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 På min så lyser kun statuslysene uavbrutt, mens skjermen kun går i skjermsparer-modus (uten å lyse)... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 På min så lyser kun statuslysene uavbrutt, mens skjermen kun går i skjermsparer-modus (uten å lyse)... Ja, det er slik med min også. Det er sikkert bare noe med innstillingene til Vgard. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 ja...det kan henne... og foresten så heter jeg ikke vgard....men " VgaR "bare så det er sagt...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå