Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal gjøre det. derfor jeg har pusset den.

 

fant nettopp masse skumgummiplater som jeg har fått med når jeg kjøpte hovedkort og sånt. disse skal gå med til og hindre vibrasjoner

¨

Tenk på varmeutvikling a! Vil ikke skumgummiplater hindre en del nedkjøling? :ermm:

 

Hva med å kutte inn ett spor og feste hdd'ene i bunnen?

 

rorlosning.jpg

Lenke til kommentar
er ikke helt sikker jeg. men går ikke vibrasjonene gjennom de skruene og sånt og lager støy?

Derfor det er fjær og gummipakning der. Hjelper en del siden den eneste mekaniske kontakten blir gjennom fjæren. Og det sier seg selv at den demper. Men du kan jo prøve. Forstod det som at du hadde mer rør. :p

Lenke til kommentar

sitti og tenkt litt. og den feste metoden funket ikke så bra. siden diskene ikke står så tett intill siden av røret. men fester jeg en strik rundt begge hd'ene så funker det bra siden da klemmer de seg fast til midt "pinnen"

Lenke til kommentar
Funker sikkert det også.. men du burde kanskje tengt på dette får du startet..

Tja. Var vel egentlig dette han ville få ut av denne treaden... finne ut hvordan han kunne løse det. Men mener fremdeles at min løsning er best.

Endret av evil-twin
Lenke til kommentar
Funker sikkert det også.. men du burde kanskje tengt på dette får du startet..

Tja. Var vel egentlig dette han ville få ut av denne treaden... finne ut hvordan han kunne løse det. Men mener fremdeles at min løsning er best.

joa. veldig fin løsning detta. men bare det at det ikke er no skruehull der på HD'en.

Lenke til kommentar
Funker sikkert det også.. men du burde kanskje tengt på dette får du startet..

Tja. Var vel egentlig dette han ville få ut av denne treaden... finne ut hvordan han kunne løse det. Men mener fremdeles at min løsning er best.

joa. veldig fin løsning detta. men bare det at det ikke er no skruehull der på HD'en.

er det ikke? er det på min.. Seagate 200gb & 120gb.

 

om du snur den med kortet mot deg skal det være noen skruehull der...

Lenke til kommentar
syntes den var fin jeg. luftig var den også. skal snart poste bilder av dobbel konstruksjonen min. nå fikk jeg til sketchup mye bedre også. inporterte noen hardisker her i stede for og lage en boks

 

men fint at du poster uansett om den er hjemme laga eller ikke din egen eller hva som helst. men trenger ikke og se en helt vanlig chieftec brønn lissom.

 

men de fleste poster er fine poster :D

Blir ganske luftig ja... i tillegg står diskene på høykant (som du sikkert ser), helt i fronten av kabinettet (nederst) der to 80mm vifter blåser kald luft mellom diskene og videre inn.

 

 

Og det er faktisk en Lian Li brønn, ikke Chieftec :p

Lenke til kommentar

Har harddsikene mine i en cheiftec brønn, der er det alt for tett, så jeg skal modde den litt.. så det er plass til 2 ikke 3, men da må jeg lage nye skruehul, det gjør jeg sikkert i løpe av dagen :)

 

PS: Har bestillt vannkjøling!! no blir det modding :D

Lenke til kommentar

uff. har lakka litt jeg. og ikke brukt maske. har sikkert fluoriserende lunger nå.

bare tenk på en lungeoprasjon så står de med uv lys for og finne fremmed partikler så lyser lungene mine:p

 

edit: sølte vist litt på sykkelen også jeg. rart det bare kom påå eikene. kranken og felgen da men :p

Endret av stidz
Lenke til kommentar
uff. har lakka litt jeg. og ikke brukt maske. har sikkert fluoriserende lunger nå.

bare tenk på en lungeoprasjon så står de med uv lys for og finne fremmed partikler så lyser lungene mine:p

 

edit: sølte vist litt på sykkelen også jeg. rart det bare kom påå eikene. kranken og felgen da men :p

Hvor er det du lakkerer? ute eller inne?`

Hadde vært gøy og sett hvordan lungene dine ser ut (om du ikke røyker)

 

Ang. sykkeln, pass på at du ikke får lakk i kranken, da sliter du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...