josteinsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg synes det har blitt merkbart mindre e-post SPAM de siste dagene. Før fikk jeg 150-200 spm mailer pr dag, men de siste dagene har det vært kanskje 25-50 pr dag. Er det noen utsendere som er tatt i rassiaer, eller har noen av dem blitt rammet av virus eller noe... Lenke til kommentar
Horror Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg synes det har blitt merkbart mindre e-post SPAM de siste dagene. Før fikk jeg 150-200 spm mailer pr dag, men de siste dagene har det vært kanskje 25-50 pr dag. Er det noen utsendere som er tatt i rassiaer, eller har noen av dem blitt rammet av virus eller noe... Trur dem sender alt til meg Fikk 350 spam i dag Og jeg kjører modem Horror. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Herregud å sykt! 100-350!? har bare fått rundt 1-3 daglig Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 får ingen jeg Ikke jeg heller Lurer egentlig på hvordan folket her klarer å skaffe seg spam jeg. Hvis ikke det er spamfilteret på nettstedet der jeg har kontoen min som tar seg av all dritten da Lenke til kommentar
Horror Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) får ingen jeg Ikke jeg heller Lurer egentlig på hvordan folket her klarer å skaffe seg spam jeg. Hvis ikke det er spamfilteret på nettstedet der jeg har kontoen min som tar seg av all dritten da Si det. 1 Time etter at jeg fikk Email adr. hos TELENOR så fikk jeg 50 Spam. Da hadde jeg enda ikke finni ut hvordan jeg skulle komme meg på andre nettsider en Telenor sine sider, og det var første gang jeg greide å åpne outlook Express. Horror. (uff. teit skrive feil) Endret 4. mai 2004 av Horror Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Det er telenor e-post adressen min som nå har begynnt å gi meg mindre spam...kanskje de endelig har begynnt å bruke ett filter. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hm, hadde store problemer med spam på mine gamle @spray.no og @hotmail.com - kontoer, men nå, på @online.no og @thedarktower.net - kontoene mine får jeg nesten ingenting spam, bare en 3-4 i uken mebbe? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 jaja...får se om spamen når gamle høyder når denne ormen som er løs blir "rydda bort" Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Rart, men det har faktisk vært merkbart mindre spam i dag.. fikk bare 5! Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Får vanligvis to om dagen, men ingen på søndager Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg får ikke spam på mine @hotmail.com, @jorgis.com og @abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefgh.com adresser. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Fikk 350 spam i dag Og jeg kjører modem Horror. Hvor mange steder har du lagt inn adressen din egentlig? Jeg får nesten ikke spam... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja, hvis man taster inn e-post-adressen sin på alle tvilsomme steder/popups man kan vinne 1 000 000$, er man garantert å få bøttevis av spam. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja, hvis man taster inn e-post-adressen sin på alle tvilsomme steder/popups man kan vinne 1 000 000$, er man garantert å få bøttevis av spam. Men han har det ikke helt bra i toppen om han tror at han vinner 1 000 000$ fordi han er besøker nummer 3'456'731... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Er faktisk skummelt mange som biter på det der. Det er en grunn at yrket som spammer lønner seg... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg blåser i hvor mye spam jeg får på den dedikerte epost adressen jeg legger igjenn overallt.....det er det jeg har den adressen til. Det jeg stusset over var at det hav vært veldig lite spam på den i det siste. Lenke til kommentar
Horror Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Fikk 350 spam i dag Og jeg kjører modem Horror. Hvor mange steder har du lagt inn adressen din egentlig? Jeg får nesten ikke spam... Som jeg sa, så fikk jeg spam allerede før jeg begynte å surfe, siden jeg sjekka mail prog. før explorer, første gang jeg var på nett (altså noen timer etter jeg fikk åpna konton) Og de stedene jeg har lagt inn epost adr. er norske sider alla disse diskuter sidene her. Horror. (men så tar jo Telenor betalt for spam filter, og jeg betaler ikke for det) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Telenor spammer sikkert dem som ikke har spamfilter for at de skal betale for det... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Det skulle f*** ikke forundre meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå