Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes det har blitt merkbart mindre e-post SPAM de siste dagene. Før fikk jeg 150-200 spm mailer pr dag, men de siste dagene har det vært kanskje 25-50 pr dag.

Er det noen utsendere som er tatt i rassiaer, eller har noen av dem blitt rammet av virus eller noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det har blitt merkbart mindre e-post SPAM de siste dagene. Før fikk jeg 150-200 spm mailer pr dag, men de siste dagene har det vært kanskje 25-50 pr dag.

Er det noen utsendere som er tatt i rassiaer, eller har noen av dem blitt rammet av virus eller noe...

Trur dem sender alt til meg :dontgetit:

Fikk 350 spam i dag :roll:

Og jeg kjører modem :(

Horror.

Lenke til kommentar
får ingen jeg :)

Ikke jeg heller :)

Lurer egentlig på hvordan folket her klarer å skaffe seg spam jeg.

Hvis ikke det er spamfilteret på nettstedet der jeg har kontoen min som tar seg av all dritten da :hmm:

Lenke til kommentar
får ingen jeg :)

Ikke jeg heller :)

Lurer egentlig på hvordan folket her klarer å skaffe seg spam jeg.

Hvis ikke det er spamfilteret på nettstedet der jeg har kontoen min som tar seg av all dritten da :hmm:

Si det. 1 Time etter at jeg fikk Email adr. hos TELENOR så fikk jeg 50 Spam.

Da hadde jeg enda ikke finni ut hvordan jeg skulle komme meg på andre nettsider en Telenor sine sider, og det var første gang jeg greide å åpne outlook Express.

Horror.

(uff. teit skrive feil)

Endret av Horror
Lenke til kommentar
Ja, hvis man taster inn e-post-adressen sin på alle tvilsomme steder/popups man kan vinne 1 000 000$, er man garantert å få bøttevis av spam.

Men han har det ikke helt bra i toppen om han tror at han vinner 1 000 000$ fordi han er besøker nummer 3'456'731... :roll:

Lenke til kommentar
Fikk 350 spam i dag :roll:

Og jeg kjører modem :(

Horror.

Hvor mange steder har du lagt inn adressen din egentlig?

Jeg får nesten ikke spam... :p

Som jeg sa, så fikk jeg spam allerede før jeg begynte å surfe, siden jeg sjekka mail prog. før explorer, første gang jeg var på nett (altså noen timer etter jeg fikk åpna konton)

Og de stedene jeg har lagt inn epost adr. er norske sider alla disse diskuter sidene her.

Horror.

(men så tar jo Telenor betalt for spam filter, og jeg betaler ikke for det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...