fossegrenda Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ringte til lefdal med en gang men de sa at de ikke hadde den, må nesten stikke til lefdal idag/imårra for å skjekke..... Fant du ut hvor mye N-gage kostet på Lefdal? Hvis den er dyrere enn på Smartclub stikker jeg og kjøper denne snart. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Stakk først på Lefdal og sjekket om de hadde N-gage inne. Svaret var at i begynnelsen tok de den inn, men at boikottet denne modellen for å gi Lefdal en lærepenge. Derfor var ikke denne inne. Stakk deretter over på Smartclub og etter mye om og men ble jeg ekspedert. Han slo feil pris inn. Påstod at han skulle ha 2400 for den?! Ikke f, tenkte jeg og pekte på annonsen i avisa deres. Slo den inn på nytt og fikk en flunkende ny N-gage til den nette summen av 1000,- Slå den! Dette er smartclub i Trondheim, for de som vurderer å skaffe seg en. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 POKKER!!!! nei dammit tror faktisk jeg kjøper meg ngage jeg når man får den så billig a gitt! har jo uansett med meg mp3 spilleren min og den tar opp enda en lomme i joggebuksa Men 256mb kort... hvor mye koster det ? hadde vært smuud Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bestilte nettopp et 256mb kort.. kostet i underkant av 600kr. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Bestilte nettopp et 256mb kort.. kostet i underkant av 600kr. jeg tror n-gage bare støtter 128mb 1300 for n-gage er igrunn billig siden butikken hvor jeg jobber betaler ca 1400 i innkjøp Endret 8. mai 2004 av mckvakk Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Skal du ha mp3 spiller kjøper du jo bare et 256mb mmc kort og en n-gage!. Ca.1900 kr! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ifølge nokia selv så støtter ikke N-GAGE mer enn 128mb minne. jeg har ikke fått testet dette selv da jeg bare har 128mb kort og mindre Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 følger det med spill i pakken til 1300? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ikke den jeg kjøpte i Telebutikken. Hadde jeg bestilt den fra telebutikken.no, hadde den kommet med tre spill. Men, er man utålmodig, så er man utålmodig.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 hmm.. følger det med tre spill fra smartclub da? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hmm.. følger det med tre spill fra smartclub da? Det fulgte med et drittspill i pakken fra Smartclub. Jeg sliter med å få brukt den medfølgende usb-kabelen. Psilocybe bruker du den medfølgende usb-kabelen? Jeg får kun to alternativer på tilkobling og det er com port og IR, pokker og. Heldigvis har jeg minnekortleser så jeg unngår problemet. Men skulle ha synket den med outlook. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Bruker USB-kabelen, ja. Plugger den i, så popper mmc-kortet opp i explorer. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Bruker USB-kabelen, ja. Plugger den i, så popper mmc-kortet opp i explorer. Den er grei, men jeg får ikke synket mobilen med outlook, dvs. brukt PC suite. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Feilpostet. Flyttes til Symbian forumet etter trådstarters eget ønske. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har nå fått i 256mb minnekort i N-gagen min, og det funker som en kule. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Forøvrig må jeg bare si at Netcom setter ned månedsavgiften fra 89 til 49kr på det abonnementet jeg fikk med N-gagen min. Dvs. under 600kr for en flett ny N-gage.. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Fikk skikkelig lyst på en N-Gage nå, men liker ikke helt det sidetalkin' opplegget Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Fikk skikkelig lyst på en N-Gage nå, men liker ikke helt det sidetalkin' opplegget Sidetalking er helt på trynet i mine øyne. De ingeniørene som designet det burde få sparken men løsningen er å snakke via høytaleren eller via handsfreen som jeg bruker mest. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Jeg kan snakke fint i min N-Gage uten å holde den på sida og skjønner ikke hvorfor andre som faktisk har den ikke har funnet det ut selv. Bare prøv en gang eller to. Edit, leif Endret 12. juni 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå