Ingar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Syk pris for en telefon med så gode specs , lurer på hvor mye den koster på lefdal .. Endret 4. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vet du om det er bare tilbud eller fastpris? Hvis det er fastpris så; løp til lefdal å kjøp!!! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er utrolig billig Blir spennende å se om andre butikker kan følge opp dette. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ringte til lefdal med en gang men de sa at de ikke hadde den, må nesten stikke til lefdal idag/imårra for å skjekke..... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Ringte til lefdal med en gang men de sa at de ikke hadde den, må nesten stikke til lefdal idag/imårra for å skjekke..... hold oss informert da Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hvor mye har den kostet før da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 2013kr er billigste på amobils prisguide. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 1300 er sinnsykt billig for en symbian telefon! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jepp. Med mp3 i stereo, radio, muligheter for spill, samt en fin haug med ekstra-greier i esken (sjekk her), er det en svært god pris. Man får vel også med 3 spill.. ? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 N-gage er jo en flopp, så dette er vel et desperat forsøk fra Nokia på å få solgt flere Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 det er nok det samme som skjedde med p-800 når p-900 om. Den raser i pris siden ngage 2 er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Raptor' date='04/05/2004 : 19:37'] N-gage er jo en flopp, så dette er vel et desperat forsøk fra Nokia på å få solgt flere Butikkene tømmer, som sagt, lagerene for å ta inn den nye N-gage-versjonen. Da dumpes eldre modeller for en rimelig penge, og da N-gage ikke har vært en særlig stor suksess, tynes den ned i pris. Men hva er egentlig problemet? Vi nerder får et billig leketøy, en mobiltelefon som har enorme ekspansjonsmuligheter pga Symbian os-et (og støtte for svære mmc-kort), en mp3-spiller og radio i en relativt liten innpakning. N-gage pluss 256mb mmc-kort kommer på ca. 1900kr. En seperat mp3-spiller med like mye minne kommer på 900kr (billigste jeg fant), en GBA koster ca. 700kr, og en radio koster vel femtilappen på Clas Ohlson. I tillegg mangler du en PDA, samt mobiltelefon. Du får veldig mye for pengene, i bunn og grunn. Greit nok, den ser ikke smekker og sexy ut, veier mer enn en gjennomsnittlig mobil, og ser ut som en hi-tech taco.. akkurat sånne ting gir jeg fullstendig blaffen i. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Hvor var den lave prisen? Lefdal eller SmartClub? Edit: Smartclub, selvsagt... hehe Endret 4. mai 2004 av jendor Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 De har den på alle Smartclub butikkene eller er dette et lokalt tilbud? Prøvde å bestille via nettsiden deres men det gikk ikke an nei! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Nei, man må nok innom selve butikken... lurer på om jeg kanskje må kjøpe en slik en... ser ut som en tekno-taco... men men... hehe Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 finner noen ut hvor mye den koster uten abb. på lefdal? Jeg bor desverre for langt vekk til å besøke dem, og telefon har jeg ikke for god erfaring med. Om den hadde kostet f.eks. 2000 kr på lefdal hadde vi jo fått den til 950 kr. Det er jo latterlig billigt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 er det sånn 150% prisgaranti hos lefdal? hvor mye vil den koste da da? hvis man bruker den mener jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Håhå, kjøpte min for 1kr i dag. Så langt er jeg aldeles storfornøyd. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ngage for 1kr? hvor? og grattis Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ngage for 1kr? hvor? og grattis Han mener altså med abbonement. Man får den med abb til 1 kr flere steder. Prisguiden til amobil gir deg noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå