Gå til innhold

N-gage til under 1300 på Smartclub.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raptor' date='04/05/2004 : 19:37'] N-gage er jo en flopp, så dette er vel et desperat forsøk fra Nokia på å få solgt flere

Butikkene tømmer, som sagt, lagerene for å ta inn den nye N-gage-versjonen. Da dumpes eldre modeller for en rimelig penge, og da N-gage ikke har vært en særlig stor suksess, tynes den ned i pris.

Men hva er egentlig problemet? Vi nerder får et billig leketøy, en mobiltelefon som har enorme ekspansjonsmuligheter pga Symbian os-et (og støtte for svære mmc-kort), en mp3-spiller og radio i en relativt liten innpakning.

N-gage pluss 256mb mmc-kort kommer på ca. 1900kr. En seperat mp3-spiller med like mye minne kommer på 900kr (billigste jeg fant), en GBA koster ca. 700kr, og en radio koster vel femtilappen på Clas Ohlson. I tillegg mangler du en PDA, samt mobiltelefon.

Du får veldig mye for pengene, i bunn og grunn. Greit nok, den ser ikke smekker og sexy ut, veier mer enn en gjennomsnittlig mobil, og ser ut som en hi-tech taco.. akkurat sånne ting gir jeg fullstendig blaffen i.

Lenke til kommentar

finner noen ut hvor mye den koster uten abb. på lefdal?

Jeg bor desverre for langt vekk til å besøke dem, og telefon har jeg ikke for god erfaring med.

Om den hadde kostet f.eks. 2000 kr på lefdal hadde vi jo fått den til 950 kr. Det er jo latterlig billigt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...