Harryhoover Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Maskinen min restarter plutselig og uprovosert. Det hele har skjedd så plutselig og raskt at jeg ikke har sett noen bluescreen. Skrudde av "Automatic Reboot" etter systemkræsj og fikk feilmelding som ikke sa noe (med masse NULLER....) Når jeg sjekker Eventvieweren finner jeg imidlertid igjen denne mld ganske ofte : Når jeg følger linken til Microsoft får jeg følgende melding : We’re sorry, we were unable to service your request. As an option, you may visit any of the pages below for information about Microsoft services and products. Noen som kan gi meg ett tips om hva denne feilmeldingen betyr ? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tviler på at det er denne meldingen som får maskinen til å restarte, men her er en forklaring på hva det KAN være: http://tweakxp.com/display.aspx?id=108 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kanskje du finner løsningen om du leser gjennom følgende artikkel : http://support.microsoft.com/default.aspx?...7&Product=winxp Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg fant denne informasjonen rett etter at jeg la inn innlegget. Jeg fulgte prosedyren og har ikke fått igjen feilen i EventVieweren. Det snodige er at det virker som om MSN v4.7 alltid blir liggende igjen når man installerer MSN 6.x ...... Kan noen forklare årsaken til dette ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det snodige er at det virker som om MSN v4.7 alltid blir liggende igjen når man installerer MSN 6.x ...... Kan noen forklare årsaken til dette ? Ja, fordi det er Windows Messenger 4.7 og MSN Messenger 6.0, to helt forskjellige programmer som gjør akkurat det samme... Dersom du vil fjerne Windows Messenger: start -> kjør og skriv inn: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Og den feilmeldingen som er i første post er nok ikke feilen. Når den BSOD-skjermen dukker opp, hva står det i den øverste linjen og hvilken feilkode er det? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det snodige er at det virker som om MSN v4.7 alltid blir liggende igjen når man installerer MSN 6.x ...... Kan noen forklare årsaken til dette ? Ser TCi har skrevet dette, men folk må bare lære at Windows Messenger som følger med Windows IKKE er det samme som Msn messenger. Messenger 4.7= Windows messenger, og den har aldri vært i MSN "slekta" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå