Wild Child Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) HALLO! jeg trenger noen titler på noen techno låter!! kan du hjelpe hadde det vært fint! TAKKER FÅR ALLE SVAR! Endret 4. mai 2004 av Wild Child Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Scooter - [fyll inn glose] Ps. Hva er en "treneger"? Endret 4. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 En "treneger" er medlem av en stamme holder til dypt inne i bushen Botswana. Der har de til passet seg omgivelsene sine så godt at de siste generasjonene med trenegre har faktisk begynnt å gro greiner istedet for armer og ben. Men desverre er de utrydningstruet pga stadig med hogst og har hogstmennene ikke bestendig ser forskjell på en treneger og ett faktisk tre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Trance må vel gå bra det og 6.6.6 - Devil (Club Caviar Remix) 2PM - Messiah og Tetris Aquagen - Partyalarm Blank & Jones - Nightfly Chicane Chilled - Sunstroke (DJ Quicksilver remix) CJ Stone - Infinity IL Cæsar - Calma Hypertraxx - Darkside Fast - Transmission Lautsprecher - Omnibus Water Wave (DJ Quicksilver Remix) Galaxy - <Insert name here> Lenke til kommentar
Wild Child Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) SORRY at eg skrev feil på innlegget mitt!! det skal stå: Trenger!! men takker får svarene jeg har fått Endret 5. mai 2004 av Wild Child Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Scooter - Acid Bomb Brooklyn Bounce - Funk U Pulsedriver - Cambodia Blank & Jones - D.F.F. IL Cæsar - Calma "Dunk-dunk"? Lenke til kommentar
lizon Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 jushi - requiem marc dawn - expander (den trøkker no sinnsykt!!) Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ta noe av Groove Coverage, Dj sammy o.s.v 14tiss musikk har generelt mye "donk donk" Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 er faktiskt bra trøkk i limp Bizkit sitt nye album, hvis du har bra anlegg men ellers har ATB en del bra sanger ! Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det meste av Russenmafia, 666 og Aquagen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 IL Cæsar - Calma "Dunk-dunk"? Prøver å få han over på musikk der "dunk-dunk" ikkje er så dominerande Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Søk på Thunderdome, så får du bass som i hvertfall er trøkka opp noe jævli Lenke til kommentar
Wild Child Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 ja når jeg skriver "dunk-dunk" mener jeg med mye bass i , som rister i hale huset TAKKER for alle svarene jeg har fått!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Dj Dream - hoppesangen Galaxee - 10000 lovers DJ tiesto ft Bt - love comes again 666 - insanity osv. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Underworld - Born Slippy. Dunker godt. Ellers har jo det meste fra Prodigy masse bass. Litt bedre musikk enn dagens pop-trance er det også. Endret 6. mai 2004 av Swag Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 ja når jeg skriver "dunk-dunk" mener jeg med mye bass i , som rister i hale huset Scooter - Acid Bomb Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Min egen låt "Vampires Forever" dunker noe skikkelig http://www.besonic.com//audio_018/0599/292...res_Forever.mp3 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Trance må vel gå bra det og 6.6.6 - Devil (Club Caviar Remix) 2PM - Messiah og Tetris Aquagen - Partyalarm IL Cæsar - Calma Hypertraxx - Darkside Galaxy - <Insert name here> Dette er faktisk ikke trance, men en form for House som kalles Stupid House (!) eller Party House. I norge mest kjent som "pakkisjazz". Spilles som oftest på ungdomsklubber (under 18). Til trådstarter vil jeg anbefale å søke litt, finnes 1000 tråder om det samme. Hva med å titte på min lille guide? Er noen anbefalinger der... Du fiinner den litt lengre nede i musikkforumet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) DDevils - Judgement Day (en eg kjenner brukte den til å teste subben, takruter begyne å falle! ) Det meste av Antiloop Prodigy er ikke dance musikk, men er vannvittig god trøkk i en god del av sangene... Chemical Brothers har også en del sanger med god trøkk... Endret 6. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Prodigy er ikke dance musikk, men er vannvittig god trøkk i Og det er ikke danskemusikk av hvilken grunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå