konstabel Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg satt i går og prøvde ut sketchUp for første gang jeg lagde et kabbinet, etter vært ble jeg ganske så fornøyd så jeg bestemte meg for å "put it to life" men det en del jeg lurer på som hvilket matriel er bra å bruke (jeg er ikke noe til sveiser akkurat) så det blir vel en form for tre. men hvliken er passende til å lage et kabbinet av Lakk: jeg vil jo gjerene lakke det og, hvilken lakk gir gode resultater på tre Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei! Du kan bruke kryssfiner. Det er jo ikke det billigste du får kjøpt men du får i allefall et bra resultat og det tåler veldig mye. Visst du ikke gidder å bruke så mye penger så kan du bruge sponplater, men det tåler ikke så mye som kryssfiner. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hobbyplater? Norsk Furu er fin ting til pc! Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 takk! men lakk da Lenke til kommentar
the animal Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hobbyplater? Norsk Furu er fin ting til pc! kan ikke være mer enig bruk hobbyplater, de er lette å skjære i og det er ganske lett å fargelegge jeg brukte ca 1400 på plater i kabbiset mitt se på mitt for inspirasjon da Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Bygger nå et tre kabbinet jeg og, det står halv ferdig nede i kjelleren. består av 5 m glattkant, 2 meter 3 kant lister og jeg har en 3½ m2 kryssfiner plate stående. dette kostet meg ikke mer en 650 - 750 kr skal se om jeg får postet noen bilder Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Fint om dere kunne lagt ut noen bilder. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Fint om dere kunne lagt ut noen bilder. you want photo you get photo!! her har du noen av bildene av mitt prosjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå