Goodall Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) edit: Nytt spørsmål nederst på siden Altså sangen jeg leter etter har jo blitt noen år gammel, problemet er at jeg husker ikke hverken navn på sang eller artist det jeg husker er musikkvideoen som handler om: Det er en tja... datter i voksen alder som ser sin far blir bortført i en svart bil av noen fyrer. Hun løper opp en skråning/ås eller noe og setter i gang en maskin som gjør at det begynner å regne som bare det er det noen som minnes en slik musikkvideo??? takker til alle som har et navn, eller noe som kan hjelpe meg med å finne denne sangen igjen Endret 9. mai 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Husker du teksten på refrenget?? Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvis det er en kjent sang, kan du jo bare se om de tilfeldigvis sender den på VH1. De sender en del 80-talls-musikk der til tider. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) hadde jeg bare husket refrenget ja, så kanskje jeg hadde klart å finne ut noe selv, men problemet er jeg husker ingen ting ting av teksten ikke har jeg kanalen VH1 heller av en eller annen grunn ser jeg for meg cindy lauper, men jeg har ikke klart å finne en sang eller video med hun som matcher. derfor tror jeg at det må ha hvert noen som lignet, men siden det liksom er ca.15 år siden+, så skal jeg ikke si noe med 100% sikkerhet som sagt, det eneste jeg husker er videoen, klarer dessverre ikke å beskrive den bedere er det noen internett radioer som sender veldig mye 80-talls musikk? til dere 2 som har svart så takker jeg for tips og at dere spør meg om jeg husket noe mer, fot da tenker man jo igjennom sangen en gang til er det noen andre der ute som kan hjelpe? Endret 4. mai 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kan det være: Calm Inside The Storm med Cindi Lauper den har denne teksten: Calm Inside The Storm I can get up On the right side of the bed But that won't stop the rain From coming down on my head I can live my life Playing hide and seek But when I look inside It's hard to make believe, Ah ah 'n lately You seem so far away I wish I could say something But I don't know what to say I can feel your eyes I don't have to look at you Boy, discontentment Is-a-sneakin' through You never really want anything But what you really need is everything I'll give you something only life can bring The calm inside the storm Love me a little, love me long Wo yeah The calm inside the storm Love me a little, love me long Don't you know You should be holding me But you're all locked inside Why don't you throw me your keys I'm like a rockin' ship On your rollin' sea You know crash lightnin' Never frightens me, nah You never really wanted But what you really needed I wanna give you something the calm inside the storm Love me a little, love me long the calm inside the storm Love me a little, love me long You never really wanted But what you really needed I wanna give you something the calm inside the storm Love me a little, love me long Vel kan det være Cindi Lauper men ikke denne sangen kan du jo sjekke ut http://pages.map.com/~freek/clauper.html Sang tekstene lastes ned i et rart format men du får dem opp hvis du velge åpne i notisblokk. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er Kate Bush, husker videoen men ikke tittelen akkurat nå. Den er fra ca 1985. Tror kanskje den heter Wuthering heights eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Det er Kate Bush, husker videoen men ikke tittelen akkurat nå. Den er fra ca 1985. Tror kanskje den heter Wuthering heights eller noe i den duren. takk for tipset det var ikke cindy lauper så kate bush skal undersøkes, krysse fingre Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 jepp det var Kate Bush sangen het cloudbusting godt å se den musikk videoen igjen Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) OK nå har jeg endret litt på topic, jeg fikk jo hjelp til mitt første spørsmål, så i steden for å lage ny så fortsetter jeg her Nå dreier det seg om en kassisk western melodi, jeg tror den melodien ble brukt til sjokoladen M, som liksom var film sjokoladen for MANGE år siden, husker ikke helt da tenker på den melodien som man sitter nesten å venter på hver gang man ser en film med cowboyer og indianere og slikt noen der ute som har noe navn eller slikt? PS! dette er bare en melodi altså! Tusen Takk for all hjelp edit: kan jo nevne jeg hadde den på min nokia 6110 for mange år siden, da jeg lasta den ned så het sangen bare cowboy. Kan jo hende noen andre hadde den som faktisk vet navnet på sangen også Endret 9. mai 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Prøv deg frem med enten Apache eller The Good, The Bad & The Ugly. Raus mulighet for at det er en av de melodiene. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Prøv deg frem med enten Apache eller The Good, The Bad & The Ugly.Raus mulighet for at det er en av de melodiene. Takk skal du ha det var: The good, the bad and the ugly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå