plexiknut Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Noen som vet hvor man får tak i forskjellig skruer til vifter ol..? De fleste har kun Tommelskruer... Skal igjennom 2mm plexi+kabinettet...aner ikke hvor lange de må være... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 her er det vifteskruer... Mulig du må være litt smart hvis du skal gjennom plexi. Kanskje du burde ta deg en tur til byggmaker og fått i tak i noen tynne bolter med muttere Lenke til kommentar
stidz Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jernia. maxbo. over alt hvor de selger spikere nesten Lenke til kommentar
_-CobrA-_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Clas Ohlson ? Men bruk skruer med mutter!!! Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Clas Ohlson ? Men bruk skruer med mutter!!! Enten det eller bruke vanlige vifteskruer og borre hull i plexien. Men jeg synes det ser tøffere ut med skruer og muttere. (Ihvertfall om det er allen skruer=umbraco skruer) /edit Sikkert noen som kom til å spørre hva allen skrue er Endret 5. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det riktige navnet er forøvrig unbrako, bare for å være litt ekstra pirkete. Rett skal være rett! Men du er slett ikke alene, svært mange skifter ut n med m, men det er altså feil. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Enten det eller bruke vanlige vifteskruer og borre hull i plexien. Men jeg synes det ser tøffere ut med skruer og muttere. (Ihvertfall om det er allen skruer=umbraco skruer) Grunnen til at man skal bruke skruer med mutter er nok ikke utseendet. Det er vel mere det at plexi sprekker lett.. selv som man borrer. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 @Skrue: Ok. Det viste jeg ikke. Notert @ZippO: Borre hullet i plexien 0.5 -1mm for stort, har gjort det selv. Bare å passe på at vifteskruene ikke har for stor vinkel til hodet for da sprekker det ja. (prøvd det også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå